نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰

احتمال احیای سریال‌ های مارولی شبکه نتفلیکس توسط هولو

شبکه هولو از علاقه خود به احیای سریال‌های لغو شده مارول توسط نتفلیکس مثل سریال Daredevil، ابراز علاقه کرده است.

طی ماه‌های گذشته شبکه نت فلیکس سه سریال مشترک خود با مارول که شامل سریال Iron Fist (آیرون فیست) پس از دو فصل، سریال Luke Cage (لوک کیج) پس از دو فصل و سریال Daredevil (دردویل) پس از سه فصل می‌شود، را لغو کرده است. همچنین مدتی پیش فصل دوم سریال The Punisher (پانیشر) منتشر شد و فصل سوم سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) نیز قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه Netflix منتشر شود، که آینده این دو سریال نیز بسیار مبهم است. با این حال، بسیاری از طرفداران به دنبال احیای این سریال‌ها توسط سرویس استریم دیزنی پلاس هستند، اما به خاطر قرارداد مارول با نتفلیکس، حداقل این امکان تا ۲ سال آینده ممکن نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه استریم هولو (Hulu) به احیای این سریال‌ها ابراز علاقه کرده است. کریگ ارویچ، معاون ارشد برنامه‌های ارجینال شبکه هولو در مصاحبه با TheWrap که آن‌ها به دریافت حق پخش هر سریالی که توسط مارول تولید شده، علاقه دارند. وی گفت:

مارول عناوین تلویزیونی بسیار زیادی دارد که ما به آن علاقه مند هستیم. این فقط به زمان بستگی دارد که آن‌ها در چه زمانی آماده باشند و مهمتر از همه چه کسانی قرار است پشت این کارها باشند.

Daredevil and Jessica Jones and luke cage

در حال حاضر تمرکز دیزنی پلاس روی همکاری با مارول استودیو برای ساخت سریال‌هایی چون سریال Loki (لوکی) و سریال Vision and the Scarlet Witch (ویژن و اسکارلت ویچ) است و این موضوع می‌تواند باعث شود تا بخش تلویزیونی مارول با شبکه‌های دیگری مثل هولو همکاری کند. پس از نهایی شدن خرید بخش سینما و تلویزیون کمپانی فاکس قرن 21 توسط والت دیزنی، سهام دیزنی در این سرویس استریم تا ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت. به‌تازگی مارول و هولو قرارداد همکاری برای ساخت چهار سریال انیمیشنی بزرگسالانه جدید خبر داده‌اند. این چهار انیمیشن سریالی شامل سریال M.O.D.O.K، سریال Hit-Monkey، سریال Howard the Duck و سریال Tigra and Dazzler Show خواهد بود. همچنین این آثار قرار است دارای یک کراس اور به نام The Offenders نیز باشند. ارویچ در ادامه گفت:

ما از سریال Runaways (فراری‌ها) با مارول همکاری داشته‌ایم و حال ما قرار است این همکاری را برای ساخت این انیمیشن‌ها ادامه دهیم. ما رابطه خوبی با آن‌ها داریم و من مطمئن هستم که این همکاری‌ها باعث گسترش آن نیز خواهد شد و این جایی است که فرصت‌ها به وجود خواهد آمد. 

Runaways

همچنین به نظر می‌رسد که به زودی باید شاهد تمدید سریال Runaways برای فصل سوم باشیم و در مورد آینده سریال‌های مارولی نتفلیکس نیز باید در آینده منتظر خبرهای بیشتری باشیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده