نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۸

ماه انتشار فصل سوم سریال Jessica Jones مشخص شد

شبکه نتفلیکس سرانجام ماه انتشار فصل سوم و پایانی سریال Jessica Jones را تایید و اعلام کرد و به زودی باید شاهد انتشار این سریال باشیم.

شبکه نت فلیکس پس از لغو سه سریال مشترک خود با مارول که شامل سریال Iron Fist (آیرون فیست) پس از دو فصل، سریال Luke Cage (لوک کیج) پس از دو فصل و سریال Daredevil (دردویل) پس از سه فصل می‌شود، در بهمن ماه سال گذشته خبر داد که ادامه پخش سریال The Punisher (پانیشر) پس از دو فصل و سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) پس از سه فصل لغو شده است. بدین ترتیب فصل سوم سریال Jessica Jones قرار است آخرین فصل این سریال و آخرین سریال مارولی نتفلیکس باشد که تا به امروز تاریخ انتشار آن اعلام نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ماه انتشار فصل سوم سریال جسیکا جونز تایید و اعلام شده است. شبکه Netflix اعلام کرد که فصل پایانی سریال Jessica Jones در طول ماه ژوئن امسال (خرداد یا تیر) از این سرویس استریم محبوب منتشر خواهد شد.

با این حال، نتفلیکس هنوز تاریخ دقیق انتشار فصل سوم سریال Jessica Jones را اعلام نکرده و آن را به زمان دیگری موکول کرده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل سوم این سریال در دسترس نیست و به نظر می‌رسد که به زودی باید شاهد انتشار اولین تصاویر رسمی و تریلر فصل پایانی این سریال باشیم. کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز، ریچل تیلور در نقش تریش واکر، کری-ان ماس در نقش جری هوگارت و اکا داروایل در نقش مالکوم دوکاس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Jessica Jones حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته ملیسا روزنبرگ وظیفه ساخت فصل پایانی سریال جسیکا جونز را نیز بر عهده داشته است.

با اینکه ادامه ساخت سریال Jessica Jones مانند دیگر سریال‌های مارولی نتفلیکس لغو شده، اما شبکه استریم هولو (Hulu) به احیای این سریال‌ها ابراز علاقه کرده است که در حال حاضر بزرگترین مانع فعلی آن قرارداد مارول با شبکه نتفلیکس است که ظاهرا تا دو سال آینده امکان احیای این سریال‌ها در شبکه دیگری بدون توافق با نتفلیکس وجود ندارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده