نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Aggretsuko با انتشار اولین تصاویر رسمی اعلام شد

فصل دوم انیمه Aggretsuko (اگرتسکو) یک روز پس از نمایشگاه E3 2019، از سرویس استریم نتفلیکس پخش خواهد شد و اولین تصاویر رسمی این انیمه نیز منتشر شد.

طبق اعلان رسمی سرویس استریم نتفلیکس (Netflix)، فصل دوم انیمه Aggretsuko (اگرتسکو)، یک روز پس از نمایشگاه E3 2019، روی آنتن خواهد رفت. پایان‌بندی فصل اول انیمه Aggressuko، سؤالات بسیاری را برای طرفداران و بینندگان به‌ وجود آورد و حال آن‌ها فرصت این را خواهند داشت تا به جواب این سؤالات در ادامه داستان رتسکو در فصل دوم انیمه Aggressuko دست پیدا کنند. شخصیت‌های مجموعه Aggressuko توسط شرکت ژاپنی سانریو (Sanrio) که بیشتر برای خلق شخصیت هلو کیتی (Hello Kitty) شناخته می‌شود، طراحی و ساخته شده است و استودیوی Fanworks مسئولیت ساخت آن را بر عهده دارد.

طبق اعلام رسمی سرویس استریم نتفلیکس، فصل دوم انیمه Aggretsuko در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد ماه)، روی آنتن خواهد رفت که این تاریخ یک روز پس از برگزاری نمایشگاه E3 2019 خواهد بود و طرفداران این انیمه ماه خوبی را در انتظار خواهند داشت. سرویس استریم نتفلیکس در توییتی، تاریخ پخش این انیمه را به همراه انتشار اولین تصاویر رسمی آن، اعلام کرد. اولین تصاویر منتشرشده از این انیمه را در پایین مشاهده می‌کنید:

Aggretsuko

فصل اول انیمه Aggretsuko که در ۱۰ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای تولید شده بود، در اوایل سال گذشته میلادی از سرویس استریم نتفلیکس پخش شد. Aggretsuko: We Wish You a Metal Christmas (اگرتسوکو: ما یک کریسمس متالی را برای شما آرزو می‌کنیم)، نام قسمت ویژه کریسمس این انیمه بود که آذر ماه سال گذشته پخش شد.

ریرچو، نویسنده و کارگردان فصل ابتدایی انیمه Aggressuko، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فصل دوم این انیمه بازمی‌گردد. در اولین تیزر تریلر فصل دوم انیمه Aggressuko که براساس موزیک ویدئوهای یک دقیقه‌ای تولید و ساخته شده بود، شاهد خواندن موسیقی دث متال توسط یک پاندای قرمز بودیم که رتسکو نام دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده