// دوشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۷

نینتندو یک کوپن برای کاهش قیمت بازی‌های دیجیتالی معرفی کرد

شرکت نینتندو در تازه‌ترین اقدام خود یک کوپن یا Voucher معرفی کرده که با خرید آن می‌توانید نسخه‌ی دیجیتال بازی‌ها را با قیمت ارزان‌تری برای نینتندو سوییچ بخرید.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو از یک کوپن رونمایی کرده که با خرید آن، می‌توانید نسخه‌ی دیجیتال بازی‌ها را ارزان‌تر تهیه کنید. شرط استفاده از این کوپن عضویت در سرویس Nintendo Switch Online است. این کوپن به شما این امکان را می‌دهد تا دو بازی را به قیمتی پایین‌تر از مجموعه آن دو تهیه کنید. با پرداخت ۹۹.۹۹ دلار می‌توانید یک جفت از این کوپن‌های تخفیف را خریداری کنید و از آن‌ها برای خرید دو عدد بازی به قیمتی پایین‌تر از قیمت اصلی‌شان استفاده کنید.

به‌عنوان مثال اگر بخواهید در حالت عادی دو بازی کامل را که هیچ‌گونه تخفیفی نخورده‌اند، یعنی هریک به قیمت ۵۹.۹۹ دلار خریداری کنید، در مجموع باید ۱۲۰ دلار پرداخت کنید. اما با در دست داشتن این کوپن‌ها و عضویت در سرویس Nintendo Switch Online می‌توانید این دو بازی را با ۲۰ دلار تخفیف، به قیمت ۱۰۰ دلار تهیه کنید. البته استفاده از آن‌ها شرط دیگری نیز دارد. مهلت زمانی که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، تا یک سال پس از تاریخ خرید است و همچنین این‌که نباید هردوی آن‌ها را در یک بار استفاده خرج کنید.

برای کسانی که تمامی بازی‌های خود را به‌صورت نسخه‌ی دیجیتال برای کنسول محبوب نینتندو سوییچ می‌خرند، این کوپن‌ها می‌تواند گزینه‌ی خوب و مفیدی باشد که در نهایت بازی را با قیمت تمام‌شده‌ی کمتری وارد کنسول شما خواهد کرد. اگرچه این روش برای نینتندو هم سودمند است و ممکن است شخصی تا پس از پایان مهلت استفاده از کوپن‌ها، از آن‌ها استفاده نکند یا این‌که پس از خرید بازی کوپن شما سوخت می‌شود، اما اگر به دید مشتری نیز به قضیه نگاه کنیم، این کوپن‌های تخفیف در نهایت به نفع مشتری نیز مصرف خواهند شد؛ خصوصا اگر قصد خرید چندین بازی را در یک وهله‌ی زمانی خاص داشته باشید. از آن‌جایی که استفاده کنندگان این کوپن‌ها ناچار هستند که در سرویس نینتندو سوییچ آنلاین هم ثبت نام کنند، پولی هم از این‌رو عاید شرکت Nintendo می‌شود و البته عضویت در این سرویس‌ را نیز مفیدتر و کاراتر از قبل می‌سازد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از این کوپن‌ها داشته باشید، می‌توانید به وب‌سایت نینتندو مراجعه کنید.

نظر شما در رابطه با این کوپن‌های تخفیف چیست؟ با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده