// سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تریلر روز عرضه بازی A Plague Tale: Innocence منتشر شد

امروز بازی A Plague Tale: Innocence عرضه می‌شود و شرکت فوکس هوم اینتراکتیو، تریلر روز عرضه این بازی را در دسترس قرار داده است.

امروز بازی A Plague Tale: Innocence در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد و به‌مناسبت عرضه بازی، فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) تریلر روز عرضه A Plague Tale: Innocence را منتشر کرده است. در جریان تریلر روز عرضه بازی شاهد جامعه‌ای هستیم که در حال نابوی توسط مرگ سیاه (طاعون یا وبا) است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در ویدیو منتشر شده، امیسیا را می‌بینیم که به‌همراه هوگو، برادر کوچکترش، در حال فرار از موجودات هستند. با این‌که در نقاط مختلف این ویدیو موش‌های طاعون‌زده‌ای را می‌بینیم که به امیسیا برادرش حمله می‌کنند، اما بازیکنان با شوالیه‌ها و سربازان مختلفی هم روبه‌رو می‌شوند. ظاهرا یکی از این شوالیه‌های سرسخت، آنتاگونیست اصلی بازی به‌حساب می‌آید. از نظر گیم‌پلی هم بازی A Plague Tale: Innocence ظاهری معمایی و بقا دارد. بازیکنان هدایت امیسیا را برعهده می‌گیرند و باید راه‌هایی را انتخاب کنند که باعث زنده‌ماندن‌شان شود و از مرگ دوری کنند.

A Plague Tale: Innocence توسط استودیو Asobo در دست ساخت بوده است و فوکس هوم اینتراکتیو، وظیفه‌ی نشر آن را برعهده داشته است. این بازی داستان خواهر و برادری را روایت می‌کند که برای زنده‌ماندن و درمان می‌جنگند، اما در این راه مشکلات و دشمنانی قرار دارند که کار آن‌ها را سخت کرده است. در ادامه می‌توانید تریلر روز عرضه A Plague Tale: Innocence را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده