نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

نسخه نینتندو سوییچ بازی Layton’s Mystery Journey Deluxe Edition رده بندی سنی شد

سازمان ERSB به تازگی نسخه نینتندو سوییچ بازی Layton's Mystery Journey: Katrielle and the Millionaires' Conspiracy Deluxe Edition را رده‌ بندی سنی کرد.

سال گذشته شاهد انتشار بازی Layton's Mystery Journey: Katrielle and the Millionaires' Conspiracy Deluxe Edition برای نینتندو سوییچ در ژاپن بودیم و حال به لطف رده‌بندی سنی این بازی به وسیله سازمان ESRB (سازمان رده‌بندی بازی‌های ویدیویی) که کاربری با نام Stealth در توییتر به آن اشاره کرده است، به نظر می‌رسد که کاربران امریکای شمالی کنسول هیبریدی نینتندو نیز نهایتا می‌توانند به تجربه این نسخه از بازی بپردازند.

نگاهی به اثری که امروز توسط سازمان ERSB رده‌بندی سنی شد، بیندازید. ظاهرا شاهد اطلاعیه‌هایی از سری بازی‌های برجسته لیتون هستیم. تمام آنچه که می‌خواهم این است که بازی در ماه جولای منتشر نشود. ماه جولای بسیار دیوانه‌کننده است.

می‌توان امیدوار بود که شعبه امریکایی نینتندو در آینده نزدیک تاریخ انتشار این نسخه از بازی را اعلام کند. همانند نسخه‌های قبلی، بازی Layton’s Mystery Journey را می‌توان به خاطر سکانس‌های انیمیشنی شگفت‌انگیز و داستان غیرمعمول، یک اثر معمایی سرگرم‌کننده و جذابی دانست.  این بازی اولین بار در سال ۲۰۱۷ برای کنسول Nintendo 3DS منتشر شد.

بازیکنان در این بازی در نقش کاتریل لیتون قرار می‌گیرند که برای رویارویی با ماجراها و رازهایی که انتظارش را می‌کشند، عازم لندن می‌شود. کاتریل سرسختانه برای معروف شدن تلاش می‌کند و در این راه نه تنها باید به دنبال پدر گمشده‌اش بگردد، بلکه برای حل پرونده باید به سراغ یافتن سرنخ‌ها و بازجویی از افراد مشکوک برود.

داستان بازی Layton’s Mystery Journey کمتر روی رفع مسائل به صورت پویا و بیشتر روی حل پرونده‌های رازآلود گوناگون که در زندگی روزمره ساکنین لندن مشاهده می‌شود، تمرکز دارد که این موضوع لحن شگفت‌انگیزی را برای مجموعه به ارمغان می‌آورد. همچنین گیم‌پلی بازی از عناصر شگفت‌انگیز و روش‌های تازه برای برخورد با موقعیت‌ها استفاده می‌کند. این موارد باعث تمایز بازی Layton’s Mystery Journey: Katrielle and the Millionaires’ Conspiracy با سایر نسخه‌های مجموعه Layton می‌شود.

درحال‌حاضر نسخه نینتندو 3DS بازی Layton’s Mystery Journey در سایت آمازون و دیگر فروشگاها در دسترس است. این بازی به واسطه پازل‌های خوب و چالش‌برانگیز، شخصیت‌های دوست‌داشتنی، طراحی‌های هنری عالی و  البته جلوه‌های صوتی باکیفیت در بررسی زومجی نمره ۷ را دریافت کرد که از «اینجا» می‌توان به مطالعه آن اقدام کرد. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده