نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

کمپانی دارک هورس از آرت بوک The Art of Gears 5 رونمایی کرد

استودیو کوالیشن با همکاری کمپانی دارک هورس اقدام به انتشار آرت بوکی با نام The Art of Gears 5 خواهد کرد که نگاهی جامع به نسخه تازه مجموعه گیرز آو وار دارد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی Dark Horse و استودیو Coalition باری دیگر برای انتشار یک آرت بوک تازه برای بازی Gears 5 با یکدیگر همکاری خواهند کرد. این آرت بوک که The Art of Gears 5 نام دارد، تا پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد و نکاهی جامع به بازی تازه مجموعه Gears of War دارد و روی توسعه بسیاری از کاراکترها، موجودات و سلاح‌هایی که در بازی یافت می‌شوند، تمرکز خواهد داشت. کمپانی دارک هورس در روز سه‌شنبه از این آرت بوک رونمایی کرد و از آن به عنوان «آرت بوکی که جامع‌ترین نگاه را تابه‌حال به گیرز آو وار داشته» یاد کرده است.

احتمالا طرفداران به خاطر دارند که یکی از آخرین پروژه‌های مرتبط به مجموعه گیرز آو وار کمپانی دارک هورس، آرت بوکی با نام The Art of Gears of War 4 بود که همزمان با انتشار بازی Gears of War 4 در دسترس قرار گرفت. اگر آن آرت بوک به اثری که تا انتهای سال ۲۰۱۹ به دستمان می‌رسد شباهت داشته باشد، آرت بوک The Art of Gears 5 را می‌توان اثری دانست که طرفداران برای از راه رسیدن آن لحظه‌شماری می‌کنند. کمپانی دارک هورس همچنین تصویر کاور این آرت بوک را به اشتراک گذاشته است که لوگو معروف Crimson Omen را که دارای رنگ آبی به جای رنگ قرمز معمول در مجموعه بازی‌های Gears of War است، به نمایش در می‌آورد. این کمپانی همچنین یک پیش‌نمایش از محتوای کتاب و نحوه روایت داستان بازی Gears 5 در این اثر را به اشتراک گذاشته است که دید بهتری از آن را به دست می‌دهد. کمپانی Dark Horse درباره داستان Gears 5 گفت:

در Gears 5 جهان در حال فروپاشی است. گروه سوارم‌ ربات‌های ارتش کوالیشن را خراب کرده و در حال یورش بردن به سوی شهرهای انسانی است. با نزدیک و نزدیک‌تر شدن خطر، کیت دیاز از گروه خود جدا می‌شود تا از ارتباطش با دشمن و البته کشف خطر واقعی پرده بردارد. کتاب The Art of Gears 5 با دقت به بررسی جزئیات مربوط به این فصل از مجموعه Gears of War می‌پردازد و با کمک هنر، روند توسعه این بازی اکشن را از زمان طرح‌های مفهومی اولیه تا خروجی‌های بی‌عیب‌ونقص بازگو می‌کند.

The Art of Gears 5

با اینکه تابه‌حال تاریخ انتشار بازی Gears 5 اعلام نشده است، اما کمپانی دارک هورس می‌گوید که آرت بوک The Art of Gears 5 تا پایان سال جاری و همزمان با بازی یادشده عرضه خواهد شد. کتاب تازه دارک هورس، پیش از انتشار از طریق خرده‌فروشی‌هایی نظیر Amazon و Barnes & Noble و البته فروشگاه‌های محلی کمیک پیش فروش خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده