// چهار شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

نسخه فیزیکی Lumines Remastered برای پلی استیشن 4 و سوییچ تایید شد

در آینده‌ای نزدیک قرار است نسخه‌ی فیزیکی بازی Lumines Remastered برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ توسط استودیو Limited Run Games منتشر شود.

بازی Lumines از همان زمان انتشار در سال ۲۰۰۴ به عنوان یک اثر کلاسیک در سبک پازل توانست طرفداران خود را پیدا کند و برای چندین سال در دل آن‌ها جای داشته باشد. کسانی که علاقه‌مند به این سبک بازی‌ها هستند، حال و طبق جدیدترین اخبار بازی، می‌توانند به واسطه‌ی نسخه‌ی فیزیکی که استودیو Limited Run Games قرار است به زودی منتشر کند، آن را تجربه کنند. بازی Lumines Remastered که قرار است توسط استودیوی نام‌برده شده برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود، پیش‌تر نیز توسط همین استودیو وعده داده شده بود.

بر اساس گفته‌های این استودیو، بازی Lumines Remastered قرار است از تاریخ ۲۶ ماه آوریل تا ۱۰ ماه مه (۶ تا ۲۰ اردیبهشت ماه) آماده‌ی پیش‌خرید شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه آن اقدام کنند. این بازی علاوه بر نسخه‌ی استاندارد، دارای موارد خاص دیگری نیز برای طرفداران خواهد بود. یکی از این موارد ساندترک‌های بازی است که در قالب لوح فشرده و به‌صورت محدود در دسترس قرار خواهد گرفت و پیش‌خرید آن از جمعه‌ی پیش‌رو آغاز خواهد شد. تنها ۱۰۰۰ نسخه از این لوح فشرده یا بسته به فروش خواهد رسید که قیمت هر یک ۳۴.۹۹ دلار است.

استودیو لیمیتد ران گیمز اعلام کرده که بازی Lumines Remastered دارای یک نسخه‌ی Deluxe نیز خواهد بود که حاوی خود بازی به علاوه‌ی ساندترک‌های ذکر شده است که همگی به قیمت ۶۴.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. اما گران‌ترین و کامل‌ترین نسخه‌ی بازی نیز که Ultimate Block Rockin’ Edition نام دارد، حاوی خود بازی، ساندترک‌های ذکر شده، گواهی بازی به امضای سازنده‌ی آن و یک‌سری محتویات مربوط به بازی خواهد بود که قرار است به قیمت ۱۳۹.۹۹ دلار به فروش برسد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده