// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

Ninja Gaiden 2 به لیست بازی های ‌Backwards Compatibility اضافه شد

کاربرانی که Ninja Gaiden 2 را روی ایکس باکس 360 خریداری کرده بودند، هم‌اکنون می‌توانند این بازی را روی ایکس باکس وان تجربه کنند.

بازی Ninja Gaiden 2 را می‌توان یکی از بازی‌های موفق نسل هفتم دانست‌ که نظرات منتقدان و مخاطبان را به‌خود جلب کرد. یکی از نقاط قوت نینجا گیدن 2 خشونت و سیستم مبارزاتی بود که در اختیار کاربران قرار می‌داد و می‌توانستند با ضربات مختلف، دشمنان‌شان را از بین ببرند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در جدیدترین قسمت از برنامه اینساید ایکس باکس اعلام شد که بازی Ninja Gaiden 2 به لیست بازی‌های سرویس Backwards Compatibility اضافه شده است. همچنین از نظر بصری، روی ایکس باکس وان ایکس شاهد بهبود کیفیت خواهیم بود.

کاربرانی که بازی را به‌صورت دیجیتالی روی ایکس باکس 360 خود خریداری کرده بودند، هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به لیست بازی‌های‌شان روی ایکس باکس وان، Ninja Gaiden 2 را تجربه کنند. اگر دیسک نینجا گیدن 2 را خریداری کرده بودید، تنها کافی است آن را داخل کنسول نسل هشتمی‌تان قرار دهید و از تجربه‌ی مجدد Ninja Gaiden II لذت ببرید. سرویس Backwards Compatibility به کاربران Xbox One اجازه می‌دهد تا بازی‌های Xbox 360 و همچنین ایکس باکس اورجینال را روی کنسول نسل هشتمی‌شان تجربه کنند.

جدا از اضافه شدن نینجا گیدن 2 به لیست بازی‌های Backwards Compatibility، در برنامه اینساید ایکس باکس اعلام شد که پنج بازی نسل هفتمی Splinter Cell: Double Agent، Splinter Cell: Conviction، Splinter Cell: Blacklist، Fable 2 و Fable 3 از ویژگی‌های Xbox One X پشتیبانی خواهند کرد. ازاین‌رو کاربران می‌توانند این بازی‌ها را با کیفیتی بهتر تجربه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده