نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Run Race 3D؛ تلفیقی از رقابت، دوندگی و پارکور

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، ما قصد داریم تا شما را با یک بازی موبایل آنلاین بسیار ساده و البته سرگرم کننده آشنا کنیم. با معرفی این بازی زیبا همراه زومجی باشید.

اگر حوصله‌تان سر رفته است و دوست دارید که یک بازی جدید ساده و البته هیجان‌انگیز را تجربه کنید، ما بازی Run Race 3D را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این بازی به شما کمک می‌کند که از اوقات فراغت و بیکاری خود به‌راحتی عبور کنید. بازی آنلاین Run Race 3D یک بازی موبایل محسوب می‌شود که کنترل کردن آن بسیار راحت خواهد بود. این بازی به‌صورت افقی روی صفحه موبایل شما اجرا می‌شود و شما تنها با استفاده از یک دست و حتی یکی از انگشتان خود می‌توانید به‌راحتی این بازی را انجام دهید. تنها چیزی که شما باید در این بازی کنترل کنید، پرش کاراکتر است. این بازی توسط تیم استودیو Good Job Games ساخته شده است. بازی اندروید Run Race 3D کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۱۸۰ مگابایت دارد.

بازی موبایل Run Race 3D
بازی موبایل Run Race 3D
بازی موبایل Run Race 3D
جالب است بدانید که بازی Run Race 3D هیچ موسیقی خاصی ندارد و شاید همین موضوع باعث شود تا شما بتوانید بیشتر روی بازی و نحوه پرش خود تمرکز کنید

بازی موبایل Run Race 3D، بهترین بازی دوندگی به حساب می‌آید. شما در این بازی می‌توانید به‌صورت آنلاین با دیگر بازیکنان در سرتاسر دنیا به رقابت بپردازید و ورزش پارکور را بدون اینکه انجام دهید، به‌صورت واقعی تجربه کنید. از روی دیوارها بپرید، از طناب‌ها بالا برود، تاب بخورید، از میله‌های مختلف استفاده کنید و غیره تا بتوانید امتیاز بیشتری کسب کنید و برنده مسابقه شوید. یادتان باشد که در این بازی هیچوقت نباید دست از دویدن بردارید. بازی آیفون ٰRun Race 3D دارای نقشه‌های بسیار زیاد است؛ نقشه‌هایی که به مرور زمان، توانایی‌ها و حرکات مختلفی را نیاز دارد تا شما بتوانید در آن مسابقه‌ها برنده باشید. با شکست دادن دشمنان خود، امتیازتان را بالا ببرید و در صدر جدول قرار بگیرید. نکته جالبی که در این بازی وجود دارد، این است که شما در این بازی می‌توانید شخصیت خود شخصی‌سازی بکنید؛ شما می‌توانید رنگ شخصیت، لباس او، نوع خوشحالی بعد از برد و حتی شکل فیزیکی او را هم تغییر دهید.

برای اینکه شما بتوانید شخصیت خود را به آن صورتی که دوست دارید در بیاورید، باید سکه‌های بیشتری را جمع کنید. اگر شما روی دیوارها پرش‌های خوبی انجام دهید، سکه بیشتری دریافت خواهید کرد. نکته‌ای که در این بازی باید همیشه به یاد داشته باشید، این است که اگر در مدت زمان طولانی، شما نفر آخر باشید و نتوانید از سایر جلو بزنید، بازی به‌صورت خودکار شما را از مسابقه بیرون می‌اندازد. یکی از مهارت‌هایی که شما باید در این بازی کسب کنید، دو بار پرش است که مسافت پرش شخصیت شما را افزایش می‌دهد. شاید انجام این کار به نظر راحت باشد، اما به مرور زمان و با تغییر کردن نقشه‌ها، انجام آن بسیار سخت خواهد شد و شما باید با تمرین، یاد بگیرید که دقیقا در کدام نقطه باید این حرکت را انجام دهید. به همین دلیل، زمان‌بندی اشتباه پرش دوگانه یا حتی پرش معمولی، باعث می‌شود که شما از رقیبان خود عقب بیفتید، از همین رو توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

بازی موبایل Run Race 3D
بازی موبایل Run Race 3D
بازی موبایل Run Race 3D
یکی دیگر از نکات جالب توجه این بازی این است که شما در آن شاهد هیچگونه تبلیغات آزاردهنده‌ای نخواهید بود

در بازی موبایل Run Race 3D، مراحلی وجود دارد که شما باید از راهروهای باریکی عبور کنید. تنها راهی که شما برای عبور از این راهروها دارید، استفاده از طناب است. به‌جای اینکه طناب را بگیرید و مدت طولانی‌ای آن را نگه دارید، سعی کنید که به سمت آن بپرید و خیلی زود آن را رها کنید. علاوه‌بر بحث رقابت، برخی اوقات شما وارد مراحلی می‌شوید که برای به پایان رساندن آن‌ها، نباید با هیچکس رقابت کنید. در عوض شما در این مراحل، صدها سکه پیش روی خود دارید که باید آن‌ها را جمع‌آوری کنید. از همین رو شما باید تمام تلاش خود را بکنید و حرکت‌های مختلفی را انجام دهید تا بتوانید میزان سکه‌های خود را هر بار بالاتر ببرید. آخرین نکته‌ای که می‌توان درباره این بازی بیان کرد، این است که سعی کنید همیشه مسیرهای کوتاه را انتخاب کنید.

در بازی موبایل Run Race 3D در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل IOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. درست همانند تعداد زیادی از بازی‌های رایگان دیگر، این بازی هم هیچ پرداخت درون برنامه‌ای خاصی ندارد و تمام بخش‌های آن کاملا رایگان است. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید معرفی شده در زومجی نگاهی بیندازید.

دانلود بازی موبایل Run Race 3D


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده