نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

نسخه سینمایی سریال Final Fantasy XIV: Dad of Light ساخته خواهد شد

طبق گزارشی جدید، قرار است نسخهٔ سینمایی سریال Final Fantasy XIV: Dad of Light ساخته شود و این فیلم تنها برای اکران در سینماهای کشور ژاپن در نظر گرفته شده است.

به نظر داستان درام زیبای رابطهٔ پدر و پسری به نمایش درآمده در سریال Final Fantasy XIV: Dad of Light (فاینال فانتزی 14: پدر نور)، دستمایه ساخت فیلمی سینمایی از این سریال محبوب شده است و سازندگان تصمیم دارند نسخه‌ای سینمایی از این سریال را روی پرده ببرند، اما تنها در کشور ژاپن و تا این لحظه خبری منتشر نشده است که این فیلم اکران جهانی خواهد داشت.

در روز دوم فستیوال طرفداران مجموعهٔ قدیمی Final Fantasy (فاینال فانتزی) در شهر توکیو ژاپن، به‌صورت رسمی اعلام و تأیید شد که قرار است نسخهٔ سینمایی سریال محبوب Final Fantasy XIV: Dad of Light ساخته و اکران شود. این فیلم در حال حاضر در دست ساخت و تولید است و تا این لحظه تاریخ اکران آن در سینماهای کشور ژاپن اعلام نشده است و در این رابطه باید منتظر اخبار آتی بمانیم. مجموعهٔ تلویزیونی Final Fantasy XIV: Dad of Light در حال حاضر روی سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) قرار دارد و بینندگان این سرویس می‌توانند در سراسر جهان آن را تماشا کنند. اولین قسمت از این مجموعهٔ تلویزیونی در آوریل سال ۲۰۱۷ روی آنتن رفت و در مجموع با بازخورد بسیار مثبت منتقدین همراه شد.

Final Fantasy XIV

همچنین چندی پیش در خبری اعلام شد رن اوسوگی، بازیگر کارکشته ژاپنی و فوق‌العاده محبوب که در این مجموعهٔ تلویزیونی حضور داشت، بر اثر سکته و ایست قلبی ناگهانی، در سن ۶۶ سالگی دار فانی را وداع گفته است. رن اوسوگی یک بازیگر قابل احترام و همه‌کاره در ژاپن محسوب می‌شد که قادر به ایفای نقش‌های متفاوت و مختلفی بود. او در طی سال‌های فعالیت خود در حرفه بازیگری، در آثار مختلف زیادی حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. از میان تمامی فیلم‌ها، مجموعه‌های تلویزیونی درام و تمامی اجراهایی که او در آنها ایفای نقش کرده، می‌توان از مهم‌ترین آنها به آثار تاکشی کیتانو یعنی فیلم Hana-bi (آتش بازی) و فیلم Outrage Coda و همچنین از میان آثار تاکاشی میکه می‌توان به سری فیلم Audition (آزمون بازیگری) اشاره کرد.

گفتنی است کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) چندی پیش خبر از ثبت نام بیش از ۱۴ میلیون کاربر در بازی Final Fantasy XIV داده بود. این بازی در ۲۷ آگوست ۲۰۱۳ برای کامپیوتر و پلی استیشن 3 منتشر شده بود. فاینال فانتزی ۱۴ بعد از انتشار برای کامپیوتر و پلی استیشن 3، در سال ۲۰۱۴ برای پلی استیشن 4 عرضه شد و یک سال بعد هم نسخه مک OS X آن از راه رسید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده