// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

Halo: The Master Chief Collection از ویژگی Xbox Play Anywhere پشتیبانی نمی‌کند

بانی راس در جدیدترین لایو استریم خود اعلام کرده است که بازی Halo: The Master Chief Collection فاقد ویژگی Xbox Play Anywhere است.

با معرفی بازی Halo: The Master Chief Collection این سؤال برای کاربران به‌وجود آمد که آیا این بازی از ویژگی Xbox Play Anywhere پشتیبانی می‌کند؟ حال باتوجه‌به‌جدیدترین اخبار بازی، بانی راس، رئیس استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries) در جریان یک لایو استریم در مورد این موضوع توضیحاتی را ارائه کرده است.

بانی راس در صحبت‌های خود به‌ این مورد اشاره کرده است که بازی Halo: The Master Chief Collection از ویژگی Xbox Play Anywhere پشتیبانی نمی‌کند؛ ازاین‌رو کاربرانی که در گذشته این کالکشن را روی ایکس‌باکس وان خریداری کرده‌اند، مجددا باید آن را روی کامپیوتر هم خریداری کنند. البته به‌نظر می‌رسد برای این دسته از افراد پاداش‌هایی در نظر گرفته خواهد شد. بانی راس در این‌باره می‌گوید:

درحالی‌که بازی Halo: The Master Chief Collection قبل از ویژگی Xbox Play Anywhere عرضه شده است، ما به‌دنبال راه‌هایی هستیم تا بتوانیم تشکر و قدردانی‌مان از کاربران را نشان دهیم. با نزدیک شدن به‌عرضه نسخه پی سی، اطلاعات بیشتری را منتشر خواهیم کرد.

در ادامه برایان جرارد، مدیر جامعه کاربری، هم اعلام کرده است که بازی Halo: The Master Chief Collection در زمان عرضه روی PC فاقد کراس‌پلی خواهد بود. اگر کاربران پس از عرضه آن را درخواست کنند و برای استودیو مقدور باشد، احتمال اضافه شدن کراس‌پلی به Halo: The Master Chief Collection وجود دارد. بااین‌حال کاربرانی که بازی را از فروشگاه ویندوز 10 و استیم خریداری می‌کنند، می‌توانند درکنار یکدیگر Halo: The Master Chief Collection را تجربه کنند.

برای آن دسته از کاربرانی که اطلاعاتی از Xbox Play Anywhere ندارند، باید بگویم که این ویژگی در سال ۲۰۱۶ در دسترس قرار گرفت و به‌کاربران Xbox One و پی سی اجازه می‌داد تا بازی‌های انحصاری نظیر Cuphead را در یک‌بار خریداری کرده، اما روی هر دو پلتفرم تجربه کنند. از طرفی فایل‌های ذخیره‌ای و پیشرفت‌تان روی هر دو پلتفرم به‌حساب می‌آید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده