نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Apart of Me؛ گذرگاهی برای عبور از تاریکی‌ ها

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، ما قصد داریم تا شما را با یک بازی موبایل ماجراجویی جذاب و دوست داشتنی آشنا کنیم. با معرفی این بازی زیبا همراه زومجی باشید.

بازی موبایل Apart of Me یک دنیای بسیار زیبا را برای شما خلق کرده است. این دنیای زیبا به شما کمک می‌کند تا بتواند از درون لحظات تاریک و غم‌انگیز خود به راحتی عبور کنید. این بازی برای این منظور طراحی شده تا به شما کمک کند که با غم بزرگی که در زندگیتان وجود دارد، کنار بیایید و خود را با شرایط سخت تا حد زیادی وفق دهید. به جزیره خودتان خوش‌آمدید. در این بازی آیفون و اندروید، یک دنیای جادویی و آرام وجود دارد که موجودات دوست‌داشتنی و مهربانی در آن زندگی می‌کنند. علاوه بر این، از همان ابتدای بازی راهنمای عاقل و مهربانی وجود دارد که به عنوان دوست، در تمام مراحل شما را راهنمایی می‌کند و همه چیز را به شما آموزش می‌دهد.

بازی موبایل Apart of Me

این بازی موسیقی خاصی ندارد اما در حین بازی، صدای دریا و پرندگان مدام به گوش شما می‌خورد و همین، بهترین موسیقی محسوب می‌شود

شاید محیط این بازی ساده باشد اما با کمی حضور در فضای آن، متوجه می‌شوید که چقدر دوست داشتنی و آرامش‌بخش است. شما در این بازی ماموریت دارید تا به موجوداتی مانند فاشن و دیگر دوستانش کمک کنید که با گرفتن کرم شب‌تاب، کشف داستان‌های مختلف غم‌انگیز و همچنین دوست‌داشتنی در غار، یاد گرفتن نحوه مهربان بودن با خود از طریق سنگ‌های مختلف و در نهایت انجام ماموریت‌هایی در دنیای واقعی، صلح و آرامش را پیدا کنند. این بازی کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۲۲۳ مگابایت دارد. این بازی جذاب و دوست داشتنی توسط استودیو Bounce Works Ltd ساخته و عرضه شده است. ما همواره در زومجی بازی‌های متنوع و جذابی را برای شما معرفی می‌کنیم و حتی هر از گاهی، شما را با بهترین بازی‌های اندروید هم آشنا کردیم. لازم به ذکر است که این بازی هم یکی از بهترین بازی‌ها محسوب می‌شود.

یکی از نکاتی که در این بازی باید به آن توجه کنید، این است که بازی به صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود. اما این موضوع اصلا به این معنی نیست که شما برای بازی کردن به هر دو دست خود احتیاج دارید بلکه تمام کارها را حتی با استفاده از یکی از دستان خود هم می‌توانید انجام دهید. می‌توان گفت که نقشه‌ی بازی اندروید Apart of Me در نوع خودش به نسبت بزرگ است و شاید جابه‌جا شدن در چنین نقشه‌ای آن هم تنها با ضربه زدن مداوم انگشت خود بر روی صفحه، کمی خسته‌کننده باشد به همین دلیل وجود یکی از ویژگی‌های این بازی، اهمیت خود را نشان می‌دهد؛ این امکان که به اصطلاح Fast Travel نام دارد، به شما اجازه می‌دهد تا خیلی سریع بین مکان‌های مورد نظر خود جابه‌جا شوید.

بازی موبایل Apart of Me

از جمله ویژگی‌ها و نکاتی که در این بازی وجود دارد می‌توان به پذیرش (کرم‌های شب‌تابی را که اطراف جزیره وجود دارند، بگیرید تا متوجه شوید که چگونه می‌توانید احساسات مختلف خود را بپذیرید)، صلح (در جزیره بچرخید و کریستال‌های مختلف را پیدا کنید تا بتوانید بر مهربانی و رفتارهای آرامش‌بخش خود تسلط یابید)، خرد (بطری‌هایی را که در آب دریا غرق هستند، بردارید و از داستان‌های غم‌انگیز و عاشقانه‌ی مردم سرتاسر دنیا باخبر شوید) و ارتباط (به فاشن، فلوری و بنکو کمک کنید و آنها هم شما را با داستان‌های غم‌انگیز و عاشقانه‌ی مردم مختلف که در غار وجود دارند، ارتباط می‌دهند) اشاره کرد. لازم به ذکر است که این بازی جذاب و دوست داشتنی تا به امروز جایزه‌های متعددی را دریافت کرده است. توسعه دهندگان خود بازی آیفون Apart of Me اعلام کردند که آنها قصد داشتند تا با ساخت چنین بازی‌ای، به مردم مختلف کمک کنند تا از دوران دشوار و سخت خود، سربلند بیرون بیایند.

بازی موبایل Apart of Me

این بازی موبایل در اصل برای کودکان و افراد نوجوانی که با عبور از مشکلات و دوران سخت خود تا حدی مشکل دارند، ساخته شده است اما گفته شده که به افراد بزرگسال و جوان هم تا حد زیادی کمک کرده است. درست است که این بازی موسیقی چندان خاص و منحصر به فردی ندارد اما زمانی که شما مشغول بازی هستید و در محیط آن حضور دارید، مدام صدای دریا و همچنین پرنده‌ها را می‌شنوید که همین موضوع به نوبه‌ی خود، تاثیرات روحی زیادی بر روی مخاطب می‌گذارد. درست همانند تعداد زیادی از بازی‌های رایگان دیگر، این بازی هم هیچ پرداخت درون برنامه‌ای خاصی ندارد و تمام بخش‌های آن کاملا رایگان است. این بازی در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم عامل IOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید.

دانلود بازی Apart of Me


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده