نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Plane Clash؛ نبرد با هواپیماها

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، قصد داریم تا شما را با یک بازی هواپیمایی خیلی ساده اما جذاب آشنا کنیم. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

کنترل کردن هواپیماها در بازی‌های موبایل مختلف تا حدودی سخت است و البته تمرکز نسبتا زیادی را هم برای یک عملکرد خوب می‌طلبد. با این حال، اینگونه بازی‌ها همواره طرفداران خودش را دارد و بازی‌های هواپیمایی خوب هم همیشه مورد استقبال طرفداران و کاربران قرار می‌گیرد. ما همواره در زومجی بازی‌های متنوع و جذابی را برای شما معرفی می‌کنیم و حتی هر از گاهی، شما را با بهترین بازی های اندروید هم آشنا کردیم. حال قصد داریم به معرفی بازی Plane Clash که مخصوص موبایل‌های آیفون است، برویم. این بازی مستقل، توسط یک توسعه دهنده‌های مستقلی به نام آنتون شوتساو و رومن شوتساو ساخته و در مارکت مخصوص IOS قرار گرفته است.

بازی موبایل Plane Clash

علاوه بر محیط ساده، این بازی از موسیقی نسبتا ساده‌ای هم برخوردار است که در مواقع لازم ریتم سریع و جذابی می‌گیرد که هیجان شما را چند برابر می‌کند

بازی موبایل Plane Clash کاملا رایگان است و حجم خیلی کمی بالغ بر ۵۵ مگابایت دارد. این بازی در عین حال که سبک بسیار ساده‌ای دارد، اما برای علاقمندان بازی‌های هواپیمایی فوق‌العاده جذاب خواهد بود. شما زمانی که وارد بازی می‌شوید، یک منوی بسیار ساده به شما نمایش داده می‌شود. لازم به ذکر است که برای استفاده از این بازی، موبایل شما باید به حالت افقی قرار بگیرد و شما باید از هر دو دست خود استفاده کنید. هواپیمای شما با ضربه انگشتان شما جهت خود را تغییر می‌دهد و اگر شما هیچکدام از انگشتانتان را بر روی صفحه قرار ندهید، هواپیما به صورت مستقیم همان مسیر قبلی خود را طی می‌کند. البته این تنها روش استفاده از این بازی نیست. این بازی برای کاربرانی که با ضربه انگشتان دست راحت نیستند و با تکان دادن صفحه گوشی می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند هم امکانی را قرار داده است. به این صورت که شما با ورود به قسمت تنظیمات، می‌توانید سبک بازی خود را تغییر دهید.

البته بازی به همین راحتی‌ها هم که فکر می‌کنید، نیست بلکه در ادامه و هر چه که امتیاز شما بالاتر می‌رود، شرایط سخت‌تر می‌شود و پای موانع مختلف هم به ماجرا باز می‌شود تا تمرکز و دقت شما را به چالش بکشند. شما در این بازی باید با هواپیماهای مختلف مبارزه کنید و آنها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. در حین بازی، شما دو المان کمکی دریافت می‌کنید که یکی از آنها به صورت قلب ظاهر می‌شود و قدرت و جان شما را افزایش می‌دهد و دیگری به صورت علامت رعد است و قابلیت‌های جدیدی مانند سپر در اختیار شما قرار می‌دهد. در این بازی یکی از رقبای اصلی، دقیقا خودتان هستید و شما برای نمایش عملکرد بهتر، باید رکورد قبلی خود را در هر بازی بشکنید. با این حال در بازی آیفون Plane Clash رقابت به همینجا ختم نمی‌شود بلکه شما می‌توانید با ورود به بخش رقابت جهانی، با دیگر بازیکنان سرتاسر دنیا هم رقابت کنید.

بازی موبایل Plane Clash

همانطور که بالاتر هم به این موضوع اشاره شد، بازی موبایل Plane Clash کاملا رایگان است و از جمله‌ی ویژگی‌های آن می‌توان به محیطی ساده و سرگرم‌کننده، بدون پرداخت درون برنامه‌ای، فاقد هرگونه تبلیغات، فاقد هرگونه برنامه اشتراکی و غیره اشاره کرد. شما در این بازی باید خیلی سریع فکر کنید و از محدوده‌ی تیراندازی هواپیماهای دشمن دور شوید. این بازی در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم عامل IOS قرار دارد. شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور خود دانلود کنید.

دانلود بازی Plane Clash


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده