نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Terminator: Survival؛ مبارزه با دشمنان رباتی

امروز در بخش معرفی بازی موبایل به سراغ یک بازی اکشن و ماجراجویی جدید می‌رویم که یکی از بازی‌های مجموعه محبوب Terminator به حساب می‌آید. برای آشنایی بیشتر با این بازی با زومجی همراه باشد.

مجموعه‌ی Terminator از محبوبیت بسیار زیادی در سرتاسر دنیا برخوردار است و اصلا نمی‌توان این موضوع را انکار کرد. این محبوبیت آنقدر زیاد است که علاوه بر فیلم، بازی‌های مختلفی هم در دنیای گسترده آن ساخته شده که بازی موبایل Terminator: Survival یکی از آثار همین مجموعه است. داستان بازی آیفون Terminator: Survival در دنیای فیلم اول این مجموعه در جریان است. به همین دلیل احتمال اینکه شما با شخصیت‌های آشنا روبه‌رو شوید خیلی زیاد است.

بازی Terminator: Survival
بازی Terminator: Survival
بازی Terminator: Survival
موسیقی زیبا و حماسی این بازی حسی را در شما ایجاد می‌کند که دوست دارید در بازی بمانید و تا مدت زیادی به مبارزه با ماشین‌ها بپردازید

شما در این بازی قرار است به نیروی مقاومت انسان‌ها بپیوندید و با ربات‌ها مبارزه کنید. در این بازی اکشن و ماجراجویی، شما کارت‌های مختلف خود را به ترتیبی که دوست دارید قرار می‌دهید، واحد خود را می‌سازید، تجهیزات و سلاح‌های مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و برای مبارزه با ربات‌ها آماده می‌شوید. همینطور که شما جلو و جلوتر می‌روید، پیشرفت می‌کنید و به سطوح بالاتری می‌رسید. در این صورت، شما می‌توانید کارت‌های خود را پیشرفته کنید و قدرت خود را افزایش دهید؛ به همین ترتیب سبک بازی کردن شما هم تغییر پیدا خواهد کرد.

این بازی کاملا رایگان توسط استودیو Mogul, Inc ساخته شده است. بازی اندروید Terminator: Survival، بازی فوق‌العاده جذاب و هیجان‌انگیزی است که حجمی بالغ بر ۴۰۰ مگابایت دارد و به جز این، شما هیچ داده‌ای دیگری برای دانلود کردن نخواهید داشت. نکته‌ای که درباره این بازی وجود دارد این است که به صورت عمودی در موبایل اجرا می‌شود و شما تنها با به کارگیری یکی از دستان خود می‌توانید به راحتی این بازی را تجربه کنید و از آن لذت ببرید. اگر شما بتوانید نقطه ضعف دشمن رباتی خود را پیدا کنید، خیلی راحت می‌توانید در نبرد خود پیروز شوید. با این حال، اگر نتوانید در ماموریت‌های خود موفق شوید، آنها به سراغ شما خواهند آمد! آن T-800های بی‌روح که از طرف اسکای‌نت فرستاده شده‌اند و تنها یک کار را خیلی خوب بلد هستند؛ نابودی زندگی همه موجودات زنده. روز حساب و داوری گذشته و حالا شما یک فرصت برای زنده ماندن دارید!

بازی Terminator: Survival
بازی Terminator: Survival
بازی Terminator: Survival
داستان بازی آیفون Terminator: Survival در دنیای فیلم اول در جریان است. به همین دلیل احتمال اینکه با شخصیت‌های آشنا روبه‌رو شوید خیلی زیاد است

در بازی آیفون Terminator: Survival به نیروی مقاومت انسان‌ها بپیوندید. انسان‌ها که یک زمانی قدرت غالب در دنیا بودند، حالا در آستانه انقراض قرار دارند و تا جایی که می‌توانند باید از دست ماشین‌هایی که قصد تعقیب و شکار آنها را دارند، فرار کنند. در این بازی استراتژیک به کایل ریس کمک کنید و با یکدیگر مکانی برای بازماندگان انسانی بسازید. از طرف دیگر هم به جان کانر بپیوندید و به او در مبارزه در برابر اسکای‌نت و ترمیناتورها کمک کنید. شما با استفاده از استعدادها و استراتژی‌های خود باید ماشین‌ها را از بین ببرید و بشریت را نجات دهید. زیرا در غیر این صورت همگی خواهند مرد؛ فکر می‌کنید چقدر می‌توانید در چنین شرایطی زنده بمانید؟

این بازی در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم عامل IOS و اندروید قرار دارد و به جرات می‌توان گفت که از آن می‌شود به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های اندروید یاد کرد. شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. درست همانند دیگر بازی‌های رایگان موبایل، این بازی هم از پرداخت درون برنامه‌ای برخوردار است.

دانلود بازی Terminator: Survival


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده