// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Critter Clash؛ نبرد در دل قلمرو حیوانات

بازی موبایل Critter Clash یک نبرد چندنفره آنلاین است که با هیجان تمام در قلمرو حیوانات برگزار می‌شود. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Critter Clash یکی از جدیدترین بازی‌های موبایل است و باید اذعان کرد که شدیدا سرگرم کننده ظاهر می‌شود. این بازی اندروید شما را به قلمرو حیوانات می‌برد و باید نبردهایی سریع و اکشن را با دوستان خود تجربه کنید. انتخاب طرح و استراتژی مناسب برای حمله و شناخت حیواناتی که در اختیار دارید، از لازمه‌های پیروزی در هر راند است.

بازی Critter Clash را می‌توان بهترین تجربه‌ای نامید که این روزها می‌توانید روی موبایل خود تجربه کنید و وارد نبردی سریع و البته اعتیادآور شوید. سرگرم کننده بودن تنها فاکتوری است که می‌تواند ارزش یک بازی را تعریف کند و باید گفت که این اثر یکی از بهترین بازی های اندروید است. نبردهای آنلاین را می‌توانید با دوستان خود تجربه کنید و وارد محیط‌های جذاب و مخوف در قلمرو حیوانات شوید. بازی به واقع تنها از شخصیت‌های حیوانات تشکیل شده است و هرکدام از آن‌ها هم قابلیت خاص خودشان را دارند. این حیوانات را می‌توانید ارتقا دهید و توانایی هرکدام را بشناسید. مطمئن باشید که این حیوانات هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی پتانسیل بسیار بالایی دارند و بازی را تا مدت‌ها تازه نگه می‌دارند.

با توجه به اینکه بازی در روز‌های ابتدایی انتشار قرار دارد، یقینا با دریافت آپدیت‌های آینده تنوع بیش‌تری خواهد یافت. تنها وظیفه شما این است که تیمی جذاب از حیوانات موردعلاقه خود را تشکیل دهید و آنها را در خط حمله قرار دهید. محیط بازی گسترده است و شما تعیین می کنید که چه حیوانی در کجا قرار داشته باشد. این مکان‌ها معمولا به‌صورت شاخه‌هایی هستند که می‌توانید حیوانات خود را از آن‌ها آویزان کنید. هرکدام از حیوانات دارای سلاح‌هایی هستند که پرتاب می‌کنند تا به دشمن بخورد و آنها را به سمت سقوط بیندازد. آزمایش کنید که چه مکان‌هایی برای هر حیوان بهترین هستند و آنها را در موقعیت مناسب حمله و دفاع قرار می‌دهند. این روند را باید مرتبا تکرار کنید و شناخت خود را بالاتر ببرید.

Critter Clash

برای هر شخصیت بازی Critter Clash سلاح‌های متنوعی ساخته شده است و هرکدام هم قابلیت ارتقا دارند. هر حیوان تعریف منحصربه‌فردی برای خودش دارد و می‌تواند به تدریج قوی‌تر شود. این انتخاب شما است که با چه حیوان و کدام سیستم حمله راحت‌تر هستید و عملکرد بهتری دارید. این موضوع باعث می‌شود که سیستم‌های استراتژیک حمله شکل بگیرند و بازی پویایی لازم را داشته باشد. اگر شما به بازی اهمیت بیش‌تری دهید، در لیگ جهانی پیشرفت خواهید کرد و می‌توانید هر بازیکنی را از رده خارج کنید. مطمئن باشید که از قافله دیگر بازیکنان عقب نیستید و شاید برای اولین بار هم که شده می‌توانید همزمان با دیگر بازیکنان در بازی پیشرفت کنید.

هر حیوان در بازی Critter Clash قابلیت منحصربفردی دارد و انتخاب از بین آن‌ها به سلیقه هر بازیکن بستگی دارد

سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای به عنوان یک سیستم غیرضروری در بازی Critter Clash وجود دارد و می‌توانید آیتم‌های ویژه را خریداری کنید. البته بازی کاملا رایگان است و بدون نیاز به آن‌ها هم می‌توانید از بازی لذت ببرید. حیله در بازی نقش بسیاری دارد و می‌توانید با شناخت هر سلاح به بازیکن روبروی خود رکب بزنید. تفکر سریع یکی از فاکتورهای مهم موفقیت است و با توجه به اینکه با بازیکنان واقعی سر و کار دارید، مطمئن باشید که چالش‌ها از همان ابتدا سخت هستند. تنها تعداد محدودی از حیوانات را می‌توانید انتخاب کنید و در جایگاه خودشان قرار دهید. پس سعی کنید که از همه حیوانات استفاده و در نهایت بهترین تیم خود را روانه رقابت‌ها کنید.

Critter Clash

دوستان خود را به یک دوئل تمام عیار دعوت کنید و بهترین لحظات خود را با Critter Clash تجربه کنید

یکی از مشخصه‌های اصلی بازی‌های موفق آنلاین این است که سازندگان از آن پشتیبانی کنند و جذابیت اثر خودشان را حفظ کنند. وجود رویدادهای روزانه، هفتگی و ماهانه و همچنین ماموریت‌هایی که در کنار تجربه آنلاین به شما می‌دهند، یکی از این موارد است و استودیو Lumi به همین منظور هر روز شما را شگفت زده خواهد کرد. سلاح‌ها کاربرد خاصی دارند و از تیغه‌ها و بومرنگ‌ها و بمب‌هایی با قابلیت‌های خاص تشکیل شده‌اند. این سلاح‌ها قابلیت ارتقا دارند و هر حیوان هم می‌تواند استفاده مشخصی از آن داشته باشد. البته که این‌ها سلاح‌های عمومی هستند و برخی از حیوانات هم دارای سلاح مخصوص به خودشان هستند.

بازی Critter Clash شدیدا سرگرم کننده است و می‌توانید لحظات شادی را با دوستان خود تجربه کنید. سیستم ارتقای بازی است که باعث می‌شود بازی تا مدت‌ها تازگی خود را حفظ کند و با هر حیوان شما را شگفت‌‌زده کند. پس فرصت را از دست دهید و دوستان خود را به این دوئل جذاب دعوت کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Critter Clash


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده