// شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

نسخه کوچک‌تر و ارزان‌تر نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

براساس گزارش منتشر شده از سوی موسسه Nikkei، کمپانی نینتندو در پایان سال مالی ۲۰۱۹ نسخه‌ی باز‌طراحی‌شده کنسول نینتندو سوییچ را عرضه خواهد کرد. 

در حالی که کمپانی Nintendo با کنسول جدیدش یعنی کنسول Nintendo Switch موفقیت‌های متعددی را به دست آورده است و این محصول توانسته فروش قابل توجهی را تجربه کند، اما کمپانی سازنده همچنان اعتقاد دارد که راه پیشرفت برای این کنسول هیبریدی باز است. طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، موسسه Nikkei گزارشی منتشر کرده است که در قالب آن از عرضه نسخه ارزان‌تر و کوچک‌تر کنسول نینتندو سوییچ تا پایان سال مالی جاری خبر داده شده است.

سال مالی ۲۰۱۹ از روز اول ماه آوریل (۱۲ فروردین سال ۱۳۹۸) آغاز می‌شود و در تاریخ ۳۱ مارس سال ۲۰۲۰ (۱۲ فروردین سال ۱۳۹۹) به پایان می‌رسد. موسسه Nikkei در گزارش خود اعلام کرده است که نسخه باز‌طراحی‌شده کنسول نینتندو سوییچ دارای ویژگی «قابل حمل» خواهد بود و دارندگان می‌توانند به راحتی آن را با خود حمل کنند. از این توصیفات می‌توان چنین برداشت کرد که این نسخه‌ی کنسول نینتندو سوییچ بر‌خلاف نسخه اصلی، در جیب جا خواهد شد.

کنسول‌های نینتندو سوییچ و 3DS ستون‌های اصلی کمپانی نینتندو در بخش سخت‌افزار هستند. این کمپانی پیش از این نسخه متفاوتی از کنسول 3DS را در قالب کنسول 2DS عرضه کرد که با قیمتی بسیار پایین‌تر از کنسول مذکور به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود کمپانی نینتندو در قبال نسخه جدید کنسول نینتندو نیز چنین رویکردی را دنبال کند؛ زیرا برچسب قیمت ۳۰۰ دلار برای آن دسته از بازیکنانی که تنها خواهان یک کنسول دستی و تجربه بازی‌هایی همچون سری Pokemon هستند، چندان راضی کننده نیست و در شرایطی که انتظار می‌رود نسخه بازطراحی‌شده نینتندو سوییچ از کنسول 2DS گران‌تر باشد، اما باز هم کمپانی نینتندو با این نسخه می‌تواند گستره مخاطبین خود را افزایش دهد.

مواردی از جمله شکل ظاهری نسخه جدید کنسول نینتندو سوییچ، احتمال عرضه آن بدون داک اتصال به تلویزیون، حفظ امکان جدا کردن جوی-‌کان‌ها، ثابت ماندن یا تغییر کلید‌ها و معرفی این کنسول به عنوان جایگزین کنسول 3DS سوالاتی هستند که همچنان بدون پاسخ مانده‌اند و باید منتظر بیانیه رسمی از سوی کمپانی نینتندو باشیم. ممکن است در نمایشگاه E3 یا حتی در قالب یک رویداد اختصاصی Nintendo Direct شاهد معرفی رسمی نسخه باز‌طراحی‌شده کنسول نینتندو سوییچ باشیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده