// سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Undead Horde؛ به دنبال انتقام

Undead Horde یک بازی اکشن ماجراجویی است که بازیکنان را در نقش یک نکرومنسر قرار می‌دهد که باید شاه بنویکتور را از بین ببرند.

در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی اکشن ماجراجویی با المان‌های نقش آفرینی رفته‌ایم. بازی اندروید و آیفون Undead Horde، ساخته استودیو 10tons ltd، یک بازی ماجراجویی است که بازیکنان را در نقش یک نکرومنسر قرار می‌دهد. درواقع داستان بازی آیفون و اندروید Undead Horde از این قرار است که سال‌ها پیش شاه بِنویکتور به سرزمین‌های شما حمله و آن‌ها را از آن خود می‌کند. او در ادامه با زندانی کردن شما، قصد دارد تا جلوی قدرت‌های کاراکتر اصلی را بگیرد. این در حالی است که پس از گذشت سالیان دراز، می‌توانید خود را آزاد کنید. ازاین‌رو تنها یک هدف برای شما تعیین شده و آن هم نابودی شاه بنویکتور است. از آن‌جنایی که یک نکرومنسر هستید، باید ارتش خود را از مردگان تشکیل دهید و به‌سراغ شاه ظالم بروید.

Undead Horde

داشتن استراتژی نبرد و استفاده مناسب از سیستم فرمان دادن به سربازها، از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید

با شروع بازی موبایل Undead Horde، وارد اولین مرحله از بازی می‌شوید که نقش یک بخش تمرینی را دارد. نحوه ساخت ارتش و دستور دادن به آن‌ها، به‌خوبی در جریان بخش آموزشی به بازیکن یاد داده می‌شود. اصلی‌ترین المان Undead Horde، این است که جنازه مردگان را زنده کنید و به آن‌ها دستور دهید. زمانی‌که سربازهای انسان بازی را می‌کشید، جنازه‌ی آن‌ها روی زمین با یک اسکلت زرد رنگ نمایان می‌شود. در ادامه شما باید با فشردن دکمه مورد نظر که در سمت راست تصویر قرار دارد، آن‌ را زنده کنید. پس از زنده شدن، تا زمانی‌که کشته نشود، می‌تواند در نقش یک سرباز وفادار برای شما ظاهر شود. همچنین می‌توانید به ارتش ساخته شده خود دستور دهید که در طول بازی به نقاط مختلف حمله کند. برای مثال می‌توانید دستور دهید که لشگر سربازان را از بین ببرند و خودتان دراین‌میان به‌سراغ تجهیزات و خراب کردن آن‌ها بروید. به‌عبارتی، به‌واسطه‌ی المان‌های نقش‌آفرینی Undead Horde، بازیکنان می‌توانند استراتژی‌های مبارزه‌ای مختلفی را پیاده‌سازی و از آن‌ها برای نابودی دشمنان استفاده کنند. در مراحل ابتدایی، آنطور که باید و شاید به اهمیت این بخش پی نمی‌برید، اما رفته رفته متوجه می‌شوید که دستور دادن مناسب به ارتش ساخته شده، یکی از اصلی‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. دراین‌میان به یاد داشته باشید که پروسه زنده شدن مردگان چند ثانیه طول می‌کشد و در این بازه زمانی نباید توسط سایر سربازان به شما ضربه‌ای وارد شود. 

Undead Horde

بازی اندروید و آیفون Undead Horde، یک بازی پرمیوم است که فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای و ویدیوهای تبلیغاتی است. ازاین‌رو با خیال راحت می‌توانید از داستانی که در اختیار شما قرار می‌دهد، لذت ببرید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. قبل از شروع هر مرحله، وارد محیطی می‌شوید که می‌توانید ارتش اولیه خود را احضار کنید. تعداد نفراتی که به‌عنوان سرباز در ارتش شما قرار می‌گیرند، محدود هستند. ازاین‌رو نیروهای خود را باید به‌گونه‌ای انتخاب کنید که در ابتدای بازی بهترین عملکرد را از خود به‌نمایش بگذارند. دراین‌میان اشاره کنم که از همان ابتدا، تمامی گونه‌های سرباز برای احضار کردن در دسترس بازیکن قرار داده نمی‌شود، بلکه با پیشرفت در بازی و انجام کارهای مختلف، به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد. همچنین تیم سازنده مهارت‌های متفاوتی را برای نکرومنسر داستان طراحی کرده است که با گذر زمان فعال می‌شوند. از نظر بصری، بازی آیفون و اندروید Undead Horde در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و می‌تواند شما را راضی نگه دارد. بااین‌تفاسیر، بازی موبایل Undead Horde یک تجربه‌ی داستان محور لذت‌بخش برای کاربرانی است که علاقه‌مند به بازی‌های اکشن و Horde محور هستند. در زیر هم می‌توانید تریلر این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. ضمنا زومجی بهترین بازی های اندروید را به‌طور هفتگی و ماهانه در مقالاتی به شما معرفی می‌کند که با خواندن آن‌ها می‌توانید در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Undead Horde
برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت موبایل و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت گوشی اپل را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده