نویسنده: نیما احمدی
// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

نسخه کامل بازی Darwin Project ماه آینده به صورت رسمی عرضه خواهد شد

بازی Darwin Project در ماه آینده از بخش‌های Early Access استیم و ایکس‌‌ باکس Preview خارج خواهد شد و برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 نیز عرضه می‌شود.

احتمالاً بازی Darwin Project را با نمایش قوی خود در طول کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 سال ۲۰۱۷ به یاد داشته باشید. این بازی در سال ۲۰۱۸ در بخش دسترسی زودهنگام استیم و Xbox Preview عرضه شد. امسال نیز آپدیت‌هایی برای این بازی عرضه شد و به نظر می‌رسد که استودیوی اسکونجر این به‌روزرسانی‌ها را برای تکمیل نسخه 1.0 منتشر کرده است. این استودیو امروز اعلام کرد که بازی Darwin Project در ماه آینده از بخش‌های دسترسی زودهنگام استیم و ایکس‌باکس Preview خارج خواهد شد.

نسخه‌ی کامل این بازی علاوه‌بر پی سی، در ماه آینده برای کنسول پلی‌استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد. سونی نسبت به عرضه نسخه‌ی زودهنگام بازی‌های کوچک روی پلتفرم خود علاقه چندانی ندارد، به‌همین دلیل عرضه نشدن نسخه‌ی ابتدایی بازی Darwin Project روی پلی‌استیشن 4 منطقی به‌نظر می‌رسد. بازی Darwin Project درحال‌حاضر به رقم ۳.۶ میلیون کاربر رسیده است و اضافه کردن یک پلتفرم جدید احتمالاً این تعداد را افزایش خواهد داد.

این بازی به‌صورت رایگان در دسترس بوده است و در ژانر بتل رویال دسته‌بندی می‌شود. بازی Darwin Project در روز انتشار رسمی خود محتوای جدیدی را در قالب یک بسته به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد که اضافه شدن سیستم مبتنی بر جنگ‌افزارهای جدید ویژگی قابل‌توجه این آپدیت است. در دنیای بازی Darwin Project، این سیستم جدید به‌شکل یک حامی مالی از شرکت‌کنندگان استفاده می‌کند تا محصولات خود را به‌نمایش بگذارد. آیتم Jet Wings به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با پرواز کردن دشمنان خود را نابود کنند. در همین حال، بازیکنان می‌توانند با استفاده از آیتم Grapple Gauntlet، دشمنان را به سمت خود بکشند تا بتوانند راحت‌تر آن‌ها را از بازی حذف کنند. درنهایت نیز آیتم Headhunter Drone می‌تواند اهداف را شناسایی کرده و هم‌زمان از دستورها دیگری نیز پیروی کند. این ویژگی برای بازیکنانی که به‌صورت تاکتیکی مبارزه می‌کنند نقطه قوت خوبی محسوب می‌شود.

این جنگ‌افزارها با عرضه نسخه‌ی اصلی، به بازی اصافه می‌شوند و همچنین بازیکنان با آپدیت بعدی می‌توانند آیتم‌هایی را از فروشگاه بازی خریداری کنند. تریلر سینمایی کوتاهی از آغاز نسخه اصلی بازی منتشر شده است که در پایین می‌توانید آن را مشاهده کنید:

نسخه کامل بازی Darwin Project در ماه آینده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ویندوز عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده