نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۵

Horizon: Zero Dawn و Uncharted: The Lost Legacy به PlayStation Now اضافه می‌شوند

عرضه‌ی بازی‌های Horizon و Uncharted: The Lost Legacy روی سرویس PlayStation Now به کاربران کامپیوتر اجازه‌ی تجربه‌ی آن‌ها را خواهد داد.

این روزها سونی در حال گسترش بازی‌های سرویس PlayStation Now است و آثار متنوعی را می‌توان در آن پیدا کرد؛ سرویسی که قرار است به‌زودی میزبان سه بازی جدید باشد، از جمله دو عدد از بهترین آثار انحصاری پلی‌ استیشن 4.

سونی به‌تازگی خبر از عرضه‌ی بازی‌های Uncharted: The Lost Legacy، Horizon: Zero Dawn و Overcooked 2 برای PS Now داده است و مشتریان این سرویس می‌توانند از تاریخ ۲ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۲ دی ۱۳۹۸) به تجربه‌ی این بازی‌ها بپردازند. گذشته از Overcooked 2 اثر جذاب و مفرح Ghost Town Games و Team17 که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود، این بازی هورایزن محصول گوریلا گیمز و آخرین نسخه‌ی آنچارتد ساخته‌ی استودیو ناتی داگ هستند که دراین‌میان جلب توجه می‌کنند؛ بازی‌هایی که هر دو در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن 4 منتشر شدند و طرفداران زیادی دارند.

عرضه‌ی این بازی‌ها برای PS Now به این معنا است که کاربران کامپیوتر هم می‌توانند از تجربه‌ی آن‌ها لذت ببرند و این قضیه زمانی جالب‌تر می‌شود که به یاد شایعه‌ی چند روز قبل در مورد انتشار هورایزن برای پی سی بیافتیم؛ شایعه‌ای که هرچند تفاوت‌هایی با واقعیت داشته است و حداقل در حال حاضر خبری از عرضه‌ی این بازی به‌شکل عادی برای کامپیوتر نیست و تنها می‌توان به‌صورت استریم به‌سراغ آن رفت، ولی می‌توان گفت پیش‌بینی نسبتاً درستی از این ماجرا کرده است. البته این بازی‌ها برای همیشه روی سرویس PS Now موجود نخواهند بود و علاقمندان تا تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۰ (۱۹ فروردین ۱۳۹۹) به آن‌ها دسترسی خواهند داشت.

این اولین‌بار نیست که سونی بازی‌های انحصاری خود را ازطریق PS Now در اختیار کاربران کامپیوتر قرار می‌دهد و پیش از این هم شاهد ارائه‌ی آثار بزرگی مثل God of War و Persona 5 برای این سرویس بودیم و احتمالاً در آینده هم بیشتر با چنین مواردی رو‌به‌رو خواهیم شد.

در حال حاضر می‌توان با پرداخت مبلغی معادل ۹.۹۹ دلار برای یک ماه یا ۵۹.۹۹ دلار برای یک سال عضو سرویس PS Now شد و البته کاربران جدید هم می‌توانند به‌مدت هفت روز به‌طور رایگان از آن استفاده کنند؛ سرویسی که از جدیدترین بازی‌های اضافه‌شده به آن می‌توان به Wolfenstein: The Old Blood و PlayerUnknown's Battlegrounds یا همان پابجی (PUBG) اشاره کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده