نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۹

دیوید آیر وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم The Dirty Dozen را بر عهده گرفت

دیوید آیر پس از توافق با شرکت برادران وارنر وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم The Dirty Dozen را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازسازی فیلم The Dirty Dozen (دوازده مرد خبیث) در دست ساخت است. شرکت برادران وارنر در حال همکاری دوباره با دیوید آیر، کارگردان فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)، در این پروژه است که او قرار است وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته باشد. آیر به‌همراه سیمون کینبرگ و کریس لانگ به‌عنوان تهیه کننده نیز در بازسازی فیلم The Dirty Dozen حضور خواهد داشت. فیلم اصلی دوازده مرد خبیث در سال ۱۹۶۷ به‌کارگردانی رابرت آلدریچ به‌روی پرده‌های سینما رفت که در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون لی ماروین، ارنست بورگناین، چارلز برانسون، جیم براون، جان کاساوتیس، ریچارد جاکل، جرج کندی، ترینی لوپز، رالف میکر، رابرت رایان، تلی ساوالاس، دونالد ساترلند، رابرت وبر و کلینت واکر، بودیم.

فیلم The Dirty Dozen

اتفاقات فیلم The Dirty Dozen در جنگ جهانی دوم و در سال ۱۹۴۴ جریان داشت که سرگرد رایسمن، افسر آمریکایی مستقر در انگلستان ماموریتی را دریافت می‌کند تا با ۱۲ سرباز محکوم یک قصر در فرانسه که اشغال شده، را منفجر کند. بازسازی فیلم The Dirty Dozen نیز قرار است با داستانی تقریبا مشابه، اما در زمان حال ساخته شود که تمرکز‌ آن روی گروهی از سربازان محکوم و برچسب گذاشته خواهد بود. فیلم Suicide Squad اولین همکاری برادران وارنر با آیر بود که این فیلم موفق شد بیش از ۷۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. آیر همچنین فیلم Bright (درخشان) را برای نتفلیکس کارگردانی کرده بود که ساخت دنباله این فیلم نیز تایید شده است.

فیلم The Tax Collector، فیلم بعدی دیوید آیر است که این فیلم در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. در این فیلم او بار دیگر با شایا بلوف همکاری کرده است. آیر و لابوف پیش از این در فیلم Fury (خشم) با یکدیگر همکاری کرده بودند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده