نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

ساخت دنباله فیلم Bright رسما تایید شد

شبکه نتفلیکس (Netflix) با انتشار ویدیویی کوتاه ساخت دنباله فیلم درخشان (Bright) را رسما تایید و اعلام کرد.

اوایل این ماه، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شبکه نت فلیکس ساخت فیلم Bright 2 (درخشان ۲) را سفارش داده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دنباله فیلم Bright رسما تایید و اعلام شده است. این فیلم اولین فیلم بلاک‌باستری شبکه نت‌فلیکس است و با استقبال بسیار گسترده کاربران این شبکه روبه‌رو شده است. بیش از ۱۱ میلیون نفر بیننده شبکه نت‌فلیکس فیلم Bright را در سه روز نخست انتشارش تماشا کرده‌اند. حال شبکه‌ نت‌فلیکس با انتشار یک ویدیو کوتاه، ساخت فیلم Bright 2 را رسما تایید و اعلام کرده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین شبکه نت‌فلیکس اعلام کرد که ویل اسمیت و جوئل اجرتون برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Bright 2 باز خواهند گشت. علاوه بر این، شبکه نت‌فلیکس بار دیگر به دیوید آیر، کارگردان فیلم اول، اعتماد کرده است و او برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم باز خواهد گشت. با این حال، مکس لندیس، نویسنده فیلمنامه فیلم Bright، برای نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم باز نخواهد گشت و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم Bright 2 در دسترس نیست. همچنین هنوز مشخص نیست که این فیلم در چه تاریخی از شبکه نت‌فلیکس منتشر خواهد شد، اما به نظر می‌رسد که نت‌فلیکس تصمیم دارد که به ساخت فیلم Bright 2 سرعت دهد و ممکن است که به‌زودی شاهد ساخت و انتشار این فیلم باشیم.

فیلم Bright داستان دو مامور پلیس با نام‌های وارد با بازی ویل اسمیت و جاکوبی با بازی جوئل اجرتون را روایت می‌کند که یکی از آن‌ها انسان و دیگری ارک است. سرانجام در یک گشت شبانه، یک اتفاق باعث می‌شود که مسیر زندگی این دو پلیس معمولی برای همیشه عوض شود. آن‌ها باید از یک الف محافظت و در کنار آن باید با اشخاص متعددی نیز مبارزه کنند. آیر بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون آخرین گشت (End of Watch)، خشم (Fury)، سلاطین خیابان (Street Kings)، زمان‌های خشن (Harsh Times)، خرابکاری (Sabotage) و جوخه انتحار (Suicide Squad)، شناخته شده است. 

ویل اسمیت، جوئل اجرتون، نومی راپاس، لوسی فرای، ادگار رامیرز، کنت چوی، آیک بارینهولتز، برد ویلیام هنکه، داون اولیویری، الکس مراز، مت آلفردا، انریکه مورچیانو و جی هرناندس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bright حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. پیش از این، اسمیت و آیر در فیلم Suicide Squad همکاری کرده بودند که اسمیت در این فیلم نقش ددشات را بر عهده داشت.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده