// جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۵۳

تریلر رویداد سال نو بازی Apex Legends در The Game Awards 2019 نمایش داده شد

در جریان The Game Awards 2019 رویداد ویژه بازی Apex Legends با نام Mirage's Holo-Day Bash معرفی شد و در دسترس قرار گرفت.

با نزدیک شدن به تعطیلات سال نو میلادی، شرکت‌ها و استودیوهای بازیسازی سعی دارند با آپدیت‌های مختلف، رویدادهای سال نو خود را در اختیار کاربران قرار دهند. طبق جدیدترین اخبار بازی و رویداد The Game Awards 2019، شاهد کاراکتر Mirage از بازی Apex Legends بودیم که طی یک تماس با جف کیلی، از محتویات رایگانی برای ایپکس لجندز خبر داد. 

در ادامه تریلر جدیدی از بازی Apex Legends منتشر شد که در جریان آن، شاهد رونمایی از رویداد سال نو ایپکس لجندز بودیم. Mirage's Holo-Day Bash نام رویداد سال نو ایپکس لجندز است که نقشه بازی را در حال‌وهوای سال نو میلادی قرار داده است. همچنین اسکین‌های جدید و ویژه‌ای هم برای کاراکترها و سلاح‌های بازی در نظر گرفته شده است. ضمنا مشخص شد که کاربران هم‌اکنون می‌توانند این رویداد را تجربه و برای کسب جوایز آن تلاش کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین این رویداد تا ۱۷‌ دی ماه (هفت ژانویه) در دسترس است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده