نویسنده: مهدی اصغریان
// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴

معرفی بازی موبایل Magic ‌Brick Wars؛ جنگ آجرهای جادویی

بازی موبایل Magic ‌Brick Wars اثر جدید سازندگان فروت نینجا و جت پک است که به‌تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است. با معرفی این بازی همراه ما باشید.

لذت تجربه همزمان یک بازی رقابتی دو نفره و فکری تتریس! با ما همراه باشید تا به سراغ بازی موبایل Magic Bricks Wars، جدیدترین اثر خالق بازی‌های فروت نینجا و جت پک، برویم. اگر شما هم از طرفداران کلش رویال و بازی‌های آنلاین رقابتی هستید بدون شک باید جدیدترین اثر سازنده‌ی فروت نینجا را امتحان کنید. استودیوی Halfbrick، سازنده بازی‌های خاطره انگیز Fruit Ninja و Jetpack Joyride، پس از غیبت تقریبا سه ساله حالا با بازی جدید خود یعنی Magic Brick Wars برگشته تا شما را با مخلوطی خوش رنگ و لعاب از چند بازی نوستالژی سرگرم کند. در این بازی استراتژی آنلاین شما با قهرمان‌های محبوب Fruit Ninja و Jetpack Joyride به جنگ دشمنان‌تان می‌روید، مبارزه می‌کنید، با آجرهای جادویی که به شکل تتریس هستند جلوی دشمنانتان را می‌گیرید و در اعماق غارهای تاریک به‌دنبال گنج می‌گردید.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

طراحی و گرافیک بازی اولین چیزی است که نظرمان را جلب می‌کند و از این جهت با یک بازی بسیار زیبا و پر جزئیات طرف هستیم. جدیدترین اثر استودیو Halfbrick شباهت‌های بسیار زیادی به کلش رویال، بازی معروف موبایل استودیو سوپرسل دارد، ولی استفاده هم‌زمان از نیروها و آجرهای جادویی باعث شده گیم‌ پلی بازی شکلی مخصوص به خود و جدید پیدا کند. تمرکز، زمان‌بندی و استراتژی مهم‌ترین عوامل هر نبرد هستند و تمام این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا هر نبرد را برای شما چالش برانگیز و منحصربه‌فرد کنند. باور کنید حتی چند ثانیه چرخاندن سرتان کافی است تا به‌طور کامل کنترل بازی را از دست بدهید.

هدف اصلی شما در این بازی اندروید و آیفون رساندن نیروهای خودی به انتهای زمین حریف و نابود کردن نیروهای حریف قبل از رسیدن به زمین شما است. در ابتدای بازی نوار سلامتی هرکدام از بازیکن‌ها به شکل پنج عدد قلب نمایش داده می‌شود که با رسیدن هرکدام از نیروها به انتهای زمین از سلامتی رقیب کم می‌شود و برنده نبرد کسی است که در انتهای زمان بازی سلامتی بیشتری داشته باشد. شما در هر نبرد سه دقیقه فرصت دارید.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

مهم‌ترین خلاقیت بازی استفاده از آجرهای جادویی درکنار نیروهای بازی است. شما باید با استفاده هوشمندانه از آجرها سرعت حرکت نیروهای دشمن را کم کنید و از فرصت به‌دست آمده برای ضربه‌ زدن و از بین‌ بردن نیروهای حریف استفاده کنید. آجرهای جادویی هر نوبت به یکی از شکل‌های تتریس برای شما ظاهر می‌شوند. در بین آجرهای معمولی که فقط سرعت حریف را کم می‌کنند یک آجر با توانایی خاص هم مانند انجماد، سم و... قرار دارد. آجرهای جادویی مثل نیروها ویژگی‌های متفاوت و استراتژی مخصوص به خود را دارند. در بازی آیفون و اندروید Magic Bricks Wars با افزایش سطح، قهرمان‌های جدید برای شما فعال می‌شوند.

مهم‌ترین خلاقیت بازی استفاده از آجرهای جادویی در کنار نیرو‌های بازی است

در شروع هر نبرد نوار مانای هر بازیکن شروع به پرشدن می‌کند و بازیکن کارت مورد نظر خود را براساس مانای موجود انتخاب می‌کند. نکته جالب اینجا است که مانای مورد استفاده نیروها مخصوص آن‌ها است و انتخاب آجرها براساس زمان است. همین مسئله باعث حساس‌ شدن هر انتخاب می‌شود. پس از هر پیروزی در نبرد شما صندوق جایزه دریافت می‌کنید که این صندوق‌ها شامل کارت‌های نیرو، آجرها، سکه و الماس است. شما می‌توانید با استفاده از الماس‌های درون بازی سریع‌تر صندوق‌ها را باز کنید.

درکنار بخش مبارزه و دو نفره یک بخش دیگر هم وجود دارد. در این بخش شما وارد یک غار می‌شوید و با شکستن آجرهای داخل غار سکه، الماس و کارت‌های نیرو پیدا می‌کنید. سیستم اضافه کردن دوستان هم مثل بازی‌های آنلاین مشابه در این بازی وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید قبیله تشکیل بدهید و دوستان خود را به مبارزه دعوت کنید. این بازی کاملا رایگان عرضه شده است که شما می‌توانید با خریدهای درون برنامه‌ای خیلی سریع‌تر پیشرفت کنید و آیتم‌های بیشتری به‌دست بیاورید. درحال حاضر بتل پس هم برای این بازی موجود است. این بازی برای سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر شده است. ضمنا زومجی به‌طور هفتگی و ماهانه بهترین بازی های اندروید را در مقالاتی به شما معرفی می‌کند که با خواندن آن‌ها می‌توانید در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید.

دانلود بازی Magic Bricks Wars


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده