// جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۵

مایکروسافت احتمالا تا پایان سال 2019 بازی های انحصاری بیشتری را معرفی می‌کند

مت بوتی، رئیس استودیوهای بازیسازی ایکس باکس، در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده که احتمالا تا پایان سال جاری میلادی، بازی‌های بیشتری معرفی می‌شوند.

مایکروسافت با خرید استودیوهای بیشتر در تلاش است تا بازی‌های انحصاری متنوع‌تری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. در جریان رویداد X019 لندن بازی‌های متنوع و انحصاری جدیدی برای کاربران ایکس باکس وان و پی سی معرفی شد. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد مایکروسافت هنوز بازی‌های معرفی نشده بیشتری را در برنامه دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مت بوتی، رئیس استودیوهای بازیسازی ایکس باکس، در مصاحبه اخیر خود با ویندوز سنترال در مورد بازی‌های معرفی نشده و سرویس‌های دیگر صحبت کرده است. وی دراین‌باره می‌گوید:

پروژه اسکارلت را داریم که در سال آینده عرضه می‌شود، همچنین سرویس Xbox Game Pass وجود دارد که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. ازطرفی پروژه ایکس کلود هم در دسترس قرار گرفته است. من فکر می‌کنم که الان بهترین زمان ممکن است تا تمام انرژی خود را صرف تولید بازی‌های جدید کنیم؛ اینکه مطمئن شویم که تمامی استودیوهای ما روی چیزهای جدیدی کار می‌کنند. من فکر می‌کنم که تمامی استودیوها برای این موارد آماده هستند. بازی‌های معرفی نشده‌ای وجود دارند که حتی در مورد آن‌ها با تیم ناشر خود صحبت نکرده‌ایم. ما نسخه جدید Halo را داریم که همزمان با ایکس‌باکس اسکارلت در دسترس قرار می‌گیرد. تمامی استودیوهای ما روی بازی بعدی خود کار می‌کنند. من فکر می‌کنم که تا پایان سال جاری، اخبار بیشتری را در این زمینه مطالعه می‌کنید که در رابطه با مواردی است که حتی در مورد آن‌ها صحبت نکرده‌ایم.

تنها رویدادی که تا انتهای سال باقی مانده، مراسم The Game Awards 2019 است که اواخر آذر ماه برگزار می‌شود. احتمال می‌رود در این رویداد شاهد معرفی بازی‌های انحصاری جدیدی از سوی مایکروسافت باشیم. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که استودیوهای بازیسازی ایکس‌باکس چه مواردی را برای کاربران درنظر گرفته‌اند. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده