// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

اولین قهرمان جدید Overwatch 2 با نام Sojourn معرفی شد

در جریان نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۹، شرکت بلیزارد اینترتینمنت قهرمان Sojourn را برای Overwatch 2 معرفی کرد.

دقایقی پیش در جریان تریلر مراسم افتتاحیه بلیزکان 2019، بازی Overwatch 2 با انتشار یک تریلر سینمایی زیبا معرفی شد. همچنین پس از آن تریلر گیم‌پلی بازی هم به‌نمایش گذاشته شد. در جریان نسخه دوم شاهد اضافه شدن حالت PvE و همچنین شخصی‌سازی قهرمان‌ها هستیم. جف کپلن، کارگردان Overwatch، در ادامه صحبت‌های خود در مورد Overwatch 2 پس از مراسم افتتاحیه، از اولین قهرمان جدید این بازی رونمایی کرد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در گذشته شایعاتی از Sojourn در جریان داستان سایر کاراکترها و اسطوره‌شناسی اورواچ به‌گوش می‌رسید و حال مشخص شده است که این قهرمان را در نسخه دوم مشاهده خواهیم کرد. جف کپلن، اعلام کرد که اطلاعات بیشتری از Sojourn در بلیزکان ۲۰۱۹ منتشر نخواهد شد، اما باتوجه‌به اطلاعاتی که در گذشته مشخص شده، وی یکی از کاپیتان‌های اورواچ به‌حساب می‌آید که درکنار سولجر 76، وینستون، تریسر و سایر اعضای تیم اورواچ مبارزه کرده است.

همچنین در جریان تریلر داستانی Recall که به کاراکتر وینستون مربوط می‌شود و همچنین تریلر کوتاه Ana، شاهد حضور Sojourn هستیم. متاسفانه هنوز اطلاعاتی از مهارت‌های این قهرمان در دسترس نیست. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده