// پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۳

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Call of Duty: Mobile تا The City of Time

این هفته از بازی متفاوت و واقعیت افزوده AR Pong گرفته تا دو بازی Dear Esther و League of Wonderland را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته اول مهر ماه، شاهد عرضه بازی‌های از سوی بازیسازهای معروف بودیم. کاربران بازی‌های تیراندازی می‌توانند بازی اندروید و آیفون Call of Duty: Mobile را تجربه کنند. این در حالی است که شرکت سگا بازی نقش آفرینی League of Wonderland را در دسترس کاربران آیفون و اندروید قرار داده است. در ادامه می‌توانید نگاهی مختصر به بازی‌های عرضه در این هفته خواهیم داشت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Aeon’s End

Aeon’s End

Aeon’s End محصولی است که در جریان آن بازیکنان باید میز کارت خود را از چهار قهرمان مختلف بسازند و با شیاطین داخل بازی مبارزه کنند. با پیشروی در بازی کارت‌های قدرتمندتری را کسب می‌کنید که می‌توانید از آن‌ها برای کشتن دشمنان استفاده کنید.

دانلود بازی Aeon’s End

Air Hockey Championship Deluxe

Air Hockey Championship Deluxe

شاید با خود فکر کنید که Air Hockey Championship شما را در نقش کاراکترهایی قرار می‌دهد که در زمین هاکی با یکدیگر رقابت می‌کنند، اما اینگونه نیست. ساختار اصلی بازی رقابت در زمین هاکی است، اما شما هدایت مُهره‌‌ای را به‌دست می‌گیرید که باید مهره حریف را شکست دهد.

دانلود بازی Air Hockey Championship

Blood Card

Blood Card

در بازی موبایل Blood Card سازنده سعی کرده به‌واسطه المان‌های بازی‌های کارتی و روگ‌لایک، بازیکنان را درکنار سرگرم کردن، به‌چالش هم بکشد. در اینجا در هر نبرد می‌توانید از کارت‌هایی که کسب کرده‌اید، برای نابودی دشمنان استفاده کنید. همچنین می‌توانید از داخل مبارزات فرار کنید، اما امتیاز و آیتمی را کسب نخواهید کرد.

دانلود بازی Blood Card

Bouncy Laser 2: Puzzle Bricks

Bouncy Laser 2: Puzzle Bricks

بازی Bouncy Laser تجربه‌ی هیجان‌انگیز و اعتیاد آوری را ارائه داد و Bouncy Laser 2: Puzzle Bricks سعی دارد با استفاده از المان‌های موفق نسخه قبلی خود، تجربه‌ی غنی‌تری را در اختیار مخاطب قرار دهد. در این بازی شما هدایت پلتفرمی را برعهده دارید که باید توپ‌ها را به سمت بلوک‌های داخل محیط بفرستد.

دانلود بازی Bouncy Laser 2: Puzzle Bricks

Call of Duty: Mobile

Call of Duty: Mobile

در جریان هفته اول مهر ماه شاهد عرضه شدن بازی Call of Duty: Mobile برای iOS بودیم. کالاف دیوتی موبایل یک بازی رایگان است که بازیکنان می‌توانند درکنار دوستان خود حالت‌هایی نظیر Search and Destroy و Team Deathmatch را تجربه کنند.

دانلود بازی Call of Duty: Mobile

The City of Time

The City of Time

در بازی The City of Time بازیکن هدایت دختر بچه‌ای را به‌دست می‌گیرد که وارد سرزمین رؤیایی شده است. در این سرزمین او می‌تواند زمان را به‌عقب برگرداند، اما زمانی‌که زمان به‌عقب برگشت، دیگر قادر به تغییر آن نیستید. ازاین‌رو باید استفاده‌ی مناسبی از زمان در حل معماهای بازی داشته باشید.

دانلود بازی The City of Time

Colour Drift

Colour Drift

Colour Drift محصولی است که به‌خوبی می‌تواند شما را به‌چالش بکشد. در این بازی موبایل باید سرعت عمل بالایی داشته باشید. در اینجا کاربر هدایت یک کمان را برعهده می‌گیرد که روی یک دایره در حال حرکت است و با تغییر جهت مسیر این کمان، باید مانع از برخورد رنگ‌ها به آن شوید.

دانلود بازی Colour Drift

Crushyt

Crushyt

در ابتدای بازی Crushyt تعدادی سرباز و مبارز در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید دشمنان خود را از بین ببرید، اما هرقدر که جلوتر می‌روید، باید سربازان بیشتری را کسب کنید و ارتش خود را تشکیل دهید. همچنین باید مراقب سلامت و وضعیت آن‌ها هم باشید تا همیشه بهترین عملکرد را داشته باشند.

دانلود بازی Crushyt

Dawn of the Dragons: Ascension

Dawn of the Dragons: Ascension

Dawn of the Dragons: Ascension یک بازی نقش‌آفرینی با مبارزات نوبتی است که شورش ارتش اژدها علیه سرزمین Tor’gyyl را روایت می‌کند. بازیکن در نقش قهرمان این سرزمین باید مانع از این کار شود.

دانلود بازی Dawn of the Dragons: Ascension

Dear Esther

Dear Esther

در جریان بازی Dear Esther، بازیکنان هدایت مردی را برعهده می‌گیرند که از همان ابتدا و زمانی‌که اولین قدم را بر می‌دارد، واژه Dear Esther را مدام تکرار می‌کند. در این بازی کاربر باید ازطریق کاراکتر اصلی، داستانی درام و مرموز را روایت کند که توسط استودیو سامو دیجیتال توسعه داده شده است.

دانلود بازی Dear Esther

DotHaus

DotHaus

در جریان بازی‌های عرضه شده در هفته اول مهر ماه، اگر به‌دنبال یک بازی متفاوت و مینیمال برای iOS هستید، بازی آیفون DotHaus می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در این بازی بازیکن هدایت یک نقطه را برعهده می‌گیرد که باید آن را از ابتدای مسیر به انتهای مسیر برساند.

دانلود بازی DotHaus

Eagle Ride

Eagle Ride

Eagle Ride یک بازی ثبت رکوردی است که باید سعی کنید زنده بمانید تا امتیاز و رکورد قابل قبولی را کسب کنید. البته تیم سازنده بازیکن را در نقش یک عقاب قرار می‌دهد و وظیفه‌ی شما هم این است که به درخت و سایر موانع داخل بازی برخورد نکنید.

دانلود بازی Eagle Ride

League of Wonderland

League of Wonderland

League of Wonderland یک بازی کاملا آنلاین است که نبردهای یک‌به‌یک را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. در این بازی دو دقیقه فرصت دارید تا دو برج تیم حریف را از بین ببرید. هر تیم که بتواند سریع‌تر این کار را انجام دهد، برنده‌ی بازی خواهد بود.

دانلود بازی League of Wonderland

Live Cycling Manager 2

Live Cycling Manager 2

در بازی Live Cycling Manager 2 بازیکن هدایت یک تیم ورزشی را برعهده می‌گیرد و باید باشگاه خود را به‌بهترین شکل ممکن هدایت کرده و آن را به موفقیت برساند. دراین‌میان چالش‌های مختلفی هم برای باشگاه شما به‌وجود می‌آید که باید آن‌ها را مدیریت کنید.

دانلود بازی Live Cycling Manager 2

Noodles Now: Mars Needs Noodles

Noodles Now: Mars Needs Noodles

بازی Noodles Now: Mars Noodles شما را در نقش یک پیک موتوری قرار می‌دهد که وظیفه‌ آن رساندن نودل به مشتریان است. چالش شما در بازی این است که در زمان خواسته شده سفارش مشتری‌های خود را برسانید.

دانلود بازی Noodles Now: Mars Noodles

One Line Weekly

One Line Weekly

One Line Weekly را می‌توان عجیب‌وغریب‌ترین بازی هفته اول مهر ماه دانست. در این بازی بازیکن باید روی شیء سفید رنگ داخل محیط ضربه‌ بزند تا با چرخاندن آن، خط‌های ممتدی را تولید کند.

دانلود بازی One Line Weekly

Pixel Pirate

Pixel Pirate

Pixel Pirate بازیکن را در نقش یک دزد دریایی قرار می‌دهد که باید با نامیراها و موجودات مختلف مبارزه کند. ظاهر پیکسلی و الهام گرفتن از بازی‌های رترو، سبب شده تا کاربران نگاه ویژه‌ای به Pixel Pirate داشته باشند.

دانلود بازی Pixel Pirate

Smite Blitz

Smite Blitz

Smite Blitz یک بازی نقش‌آفرینی و تاکتیکی است که بازیکن هدایت خدایان را برعهده می‌گیرد. این بازی در گذشته در دسترس کاربران اندروید قرار داده شده بود و هم‌اکنون نسخه iOS آن هم در دسترس قرار گرفته است تا کاربران بتوانند تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند.

دانلود بازی Smite Blitz

The Solaroid

The Solaroid

در بازی The Solaroid بازیکنان باید بتوانند از پایگاه فضایی خود دفاع کنند. شما در نقش یک مبارز قرار می‌گیرید که باید سایر هواپیماهای بازی را از بین ببرد. همچنین باس‌های متفاوتی هم برای شما طراحی شده‌اند تا بیش‌ازپیش به‌چالش کشیده شوید و تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را کسب کنید.

دانلود بازی The Solaroid

Swordman Reforged

Swordman Reforged

Swordman Reforged روایت‌گر داستان شکارچی است که در فصل شکار به‌سر می‌برد، اما قرار نیست حیوان خاصی را شکار کنید، بلکه هیولاها و اهریمن‌ها دشمنان شما به‌حساب می‌آیند و باید آن‌ها را از میان بردارید.

دانلود بازی Swordman Reforged

Takoway

Takoway

Takoway جزو آن دسته از بازی‌های موبایل است که در ظاهر چالش‌های سخت و طاقت فرسایی دارد، اما زمانی‌که برای مدتی کوتاه مشغول حل کردن معماهای آن می‌شوید، می‌فهمید که Takoway شدیدا سرگرم کننده و اعتیادآور است.

دانلود بازی Takoway

TokoToko

TokoToko

در بازی TokoToko سازنده از معماهای خلاق درکنار المان‌های واقعیت افزوده استفاده کرده تا تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای را ارائه دهد. در اینجا شما باید با حل کردن معماهای بازی به هاکو کمک کنید تا سایر Tokotokoها را پیدا کند.

دانلود بازی TokoToko

Track Mayhem

Track Mayhem

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های سرعتی و هیجان‌انگیز هستید، بازی ریسینگ Track Mayhem بهترین گزینه برای شما است. در Track Mayhem بازیکن هدایت یک سفینه فضایی مسابقه‌ای را برعهده می‌گیرد و باید در محیط‌های مختلف به مسابقه دادن مشغول شود. دراین‌میان موانع و چالش‌های متفاوتی هم سر راه شما قرار داده شده تا به‌چالش کشیده شوید.

دانلود بازی Track Mayhem

36200

36200

36200 یک بازی Matching است که بازیکن در هر مرحله باید سه ایتم یکسان را درکنار یکدیگر قرار دهد تا حذف شوند. یکی از ویژگی‌های خوب 36200، ظاهر و طراحی آن است که حس‌وحال متفاوتی را به‌وجود می‌آورد.

دانلود بازی 36200


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده