نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۶

انیمیشن Adventure Time توسط شبکه HBO Max احیا خواهد شد

شبکه HBO Max ساخت سری جدید انیمیشن Adventure Time را تایید و اطلاعاتی از تعداد قسمت‌های آن منتشر کرده است.

انیمیشن Adventure Time (وقت ماجراجویی) یکی از انیمیشن‌های سریالی محبوب چند سال اخیر تلویزیون بود که پخش آن در سال ۲۰۱۸ و پس از ساخت و انتشار ۱۰ فصل و ۲۸۳ قسمت از آن، به پایان رسید. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این انیمیشن سریالی محبوب شبکه کارتون نتورک قرار است احیا شود. شبکه HBO Max اعلام کرد که در همکاری با شبکه Cartoon Network و Frederator Studios قرار است سریال Adventure Time را براساس ایده‌های باقی‌مانده در سال ۲۰۱۸ و زمانی که ادامه پخش آن متوقف شد، احیا و منتشر کنند. سری جدید انیمیشن وقت ماجراجویی قرار است Adventure Time: Distant Lands (وقت ماجراجویی: سرزمین‌های دوردست) نام داشته باشد که در ۴ قسمت یک ساعته تولید خواهد شد که ۲ قسمت ابتدایی آن در سال ۲۰۲۰ و در ادامه ۲ قسمت دیگر آن در زمان دیگری از سرویس استریم HBO Max منتشر می‌شوند. همچنین اولین پوستر انیمیشن Adventure Time: Distant Lands نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Adventure Time: Distant Lands

شاید قسمت‌های سریال Adventure Time: Distant Lands کم به نظر برسد، اما شبکه HBO Max اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این قسمت‌ها را نیز منتشر کرده که طبق آن:

قسمت اول BMO نام دارد که داستان این ربات کوچک و دوست داشتنی از Adventure Time را دنبال می‌کند. زمانی که در دورترین ناحیه کهکشان یک وضعیت اورژانسی و خطرناک وجود داشته باشد، تنها یک قهرمان برای کمک وجود دارد که احتمالا BMO نیست؛ گرچه استثنائا این‌بار هست!

قسمت دوم Obsidian نام دارد که داستان مارسلین و پرنسس بابلگام را دنبال خواهد کرد که سفر به Glass Kingdom به آن‌ها تحمیل می‌شود که گذشته پرخاشگرانه‌ای نیز با آن‌ها داشته‌اند و آن‌ها وظیفه دارند تا از وقوع یک فاجعه زمین‌لرزه جلوگیری کنند.

قسمت سوم Wizard City نام دارد که داستان پپرمینت باتلر را دنبال می‌کند از ابتدا با یکی دیگر از بی‌تجربگی‌های خود در زمان حضور به‌عنوان دانش‌آموزی در زمان مدرسه جادوگری مواجه خواهد شد. زمانی که حوادث اسرارآمیزی در دانشگاه باعث به‌وجود آمدن شک و تردید در او می‌شود، پپ و گذشته شلوغ او آیا می‌تواند به موقع بر هنرهای عرفانی تسلط پیدا و معصومیت خود را دوباره اثبات کند؟

قسمت چهارم Together Again نام دارد که فین و جیک مجددا دور هم جمع خواهند شد تا پیوند برادرانه خود را دوباره به‌دست آورند و در مهم‌ترین ماجراجویی زندگی خود شرکت کنند.

قسمت‌های BMO و Obsidian در سال ۲۰۲۰ از شبکه HBO Max منتشر خواهند شد و در ادامه دو قسمت Wizard City و Together Again در زمان نامشخصی منتشر می‌شوند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده