// پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Knotty Cats تا Super Arcade Racing

این هفته از بازی آنلاین و جذاب Armajet گرفته تا دو بازی Grobo و Prison Planet را برای اندروید و iOS داریم.

در جریان بازی‌های هفته دوم مهر ماه، اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های‌ آنلاین هستید، می‌توانید بازی اندروید و آیفون Armajet را تجربه کنید که نبردهای چهاربه‌چهار را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این در حالی است که کاربران علاقه‌مند به بازی‌های ماشین شواری و ثبت رکورد، می‌توانند بازی آیفون و اندروید Adrenaline: Speed Rush را تجربه کنند. در ادامه نگاهی مختصر به بازی‌های هفته دوم مهر ماه خواهیم داشت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Addams Family Mystery Mansion

Addams Family Mystery Mansion

در جریان بازی Addams Family Mystery Mansion، بازیکن هدایت کاراکتر آدام را برعهده می‌گیرد که باید برای خانواده مرموز و عجیب خود یک عمارت را بسازد. با شخصی سازی عمارت و اضافه کردن موارد مختلف، می‌توانید روند بازی را پیش ببرید.

دانلود بازی Addams Family Mystery Mansion

Adrenaline: Speed Rush

Adrenaline: Speed Rush

Adrenaline: Speed Rush به‌خوبی می‌تواند شما را هیجان‌زده کند. در این بازی موبایل ماشین سواری کاربر باید بتواند که بدون برخورد با اشیاء و موانع داخل محیط، رکوردهای جدیدی را برای خود ثبت کند. هرقدر که مدت زمان بیشتری را زنده بمانید، بازی چالش‌برانگیزتر از قبل می‌شود.

دانلود بازی Adrenaline: Speed Rush

Armajet

Armajet

کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین در هفته دوم مهر ماه می‌توانند بازی Armajet را تجربه کنند. آرماجت یک بازی آنلاین چهاربه‌چهار است که هر دور از بازی سه دقیقه طول می‌کشد. هر تیمی که بتواند امتیاز بیشتری را کسب کند و افراد تیم مقابل را سریع‌تر از بین ببرد، برنده‌ای بازی است.

دانلود بازی Armajet

Astro Golf

Astro Golf

تیم سازنده Astro Golf با استفاده از المان‌های مختلف سعی دارد تجربه‌ی متفاوت و جذابی را ارائه دهد. در اینجا هر مرحله شما را به فضا می‌برد و باید توپ گلف را وارد حفره‌ی خود کنید، البته این حفره روی یک سیاره دیگر قرار دارد.

دانلود بازی Astro Golf

Bounty Hunter Space Lizard

Bounty Hunter Space Lizard

Bounty Hunter Space Lizard یک بازی داستان محور با نبردهای نوبتی است که در جریان آن هدایت یک سوسمار فضایی را برعهده می‌گیرید. بازیکن در جریان ۲۰ مرحله‌ی مختلف باید داستان بازی را پیش برده و دشمنان خود را از بین ببرد.

دانلود بازی Bounty Hunter Space Lizard

Coloristic 2

Coloristic 2

در سال ۲۰۱۷ بازی Coloristic روانه بازار شد و توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. تیم سازنده با ساخت Coloristic 2 سعی دارد یک بار دیگر کاربران را سرگرم کند. در این بازی کاربر باید با کشیدن انگشت خود روی صفحه‌نمایش و ایجاد راه‌های مختلف، معماهای بازی را حل کند.

دانلود بازی Coloristic 2

Dodgecrafts

Dodgecrafts

Dodgecrafts یک بازی آرکید Shoot 'em Up با طراحی‌های دوبعدی است که حس‌وحال جالبی را به بازی بخشیده است. از المان‌های بسیار خوب این بازی می‌توان به طراحی مراحل و هیجانی که در هر مرحله منتقل می‌شود، اشاره کرد.

دانلود بازی Dodgecrafts

Gangsters 1920

Gangsters 1920

داستان بازی Gangsters 1920 در دهه ۲۰ میلادی اتفاق می‌افتد؛ جایی‌که بازیکن در نقش یک کارآگاه حرفه‌ای قرار می‌گیرد و باید معماها و پازل‌های بازی را حل کند تا بتواند سارقان بانک بانک جهانی را پیدا کند. دراین‌میان باید حواس خود را هم جمع کنید، زیرا بعضی از کاراکترهای بازی به‌جای راهنمایی کردن، شما را خواهند کشت.

دانلود بازی Gangsters 1920

Grobo

Grobo

در بازی Grobo بازیکن هدایت یک ربات به‌نام گروبو را برعهده دارد که باید به اکتشاف در سرزمین Megatropolis بپردازد. همچنین وی قدرت این را دارد که جاذبه را دستکاری کند. ازاین‌رو باید از ویژگی گروبو استفاده کرده و معماهای بازی را حل کنید.

دانلود بازی Grobo

Invaders

Invaders

بازیکنان در بازی Invaders باید از مهارت‌ها و ویژگی‌هایی که در اختیار آن‌ها قرار داده شده، استفاده کنند و دشمنان را از بین ببرند. درواقع در هر مرحله از بازی شما باید از قلعه و سرزمین خود دفاع کنید.

دانلود بازی Invaders

Knotty Cats

Knotty Cats

در بازی موبایل Knotty Cats، بازیکنان در هر مرحله گربه‌هایی را می‌بینند که به‌دام افتاده‌اند و باید با حل کردن معمای بازی، آن‌ها را آزاد کنید. هر مرحله چالش‌های مخصوص‌به خود را دارد و سازنده سعی کرده تا بازیکن را به‌واسطه‌ی معماهای بازی، سرگرم کند.

دانلود بازی Knotty Cats

Lights Out

Lights Out

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های کژوال با المان‌های ساده، اما سرگرم کننده هستید، بازی موبایل Lights Out می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در این بازی کاربر هدایت یک نور را در تاریکی برعهده می‌گیرد و وظیفه دارد تا موانع را پشت سر گذاشته و مراحل بازی را تکمیل کند.

دانلود بازی Lights Out

Pixel Cutter

Pixel Cutter

در هر مرحله از Pixel Cutter، بازیکن یک طرح یا نقاشی را در وسط صفحه‌نمایش خود مشاهده می‌کند. همچنین در اطراف این نقاشی بلوک‌هایی قرار گرفته که شما وظیفه دارید این بلوک‌ها را در حالی از بین ببرید که هیچ آسیبی به نقاشی وارد نشود.

دانلود بازی Pixel Cutter

Prison Planet

Prison Planet

Prison Planet را می‌توان یک بازی شبیه‌ساز با المان‌های سرگرم کننده دانست. در این بازی بازیکن در نقش یک مدیر زندان در فضا قرار می‌گیرد. شما وظیفه دارید زندان‌هایی را طراحی کنید که مجرمان قادر به فرار از آن نباشند.

دانلود بازی Prison Planet

Q*bert

Q*bert

در بازی Q*bert، بازیکن باید به کاراکتر Q*bert در حل معماهای هر مرحله کمک کند تا امتیاز خوبی را کسب کند. البته دراین‌میان خطرهای مختلفی هم کاراکتر داستان را تهدید می‌کند که باید مراقب باشید.

دانلود بازی Q*bert

Reed Remastered

Reed Remastered

در سالیان دور یک کامپیوتر به‌واسطه‌ی مکعب‌های مختلف یک جهان مرموز و زیبا را ساخت. حال این کامپیوتر قدیمی در حال خراب شدن است و به‌همین دلیل مکعب‌های ساخته شده در نابودی هستند. بازیکن در بازی Reed Remastered در نقش موجودی به نام رید که توسط کامپیوتر ساخته شده است، باید مانع از خرابی جهان بازی شود.

دانلود بازی Reed Remastered

Super Arcade Racing

Super Arcade Racing

Super Arcade Racing یک بازی ماشین سواری با المان‌های آرکید است که کاربر را در نقش اتومبیل‌های کوچکی قرار می‌دهد که در هر مرحله با یکدیگر رقابت می‌کنند. دوربین از بالا به پایین بازی و همچنین وجود دو راهی‌های مختلف در هر مسابقه، مواردی هستند که باعث جذابیت بیشتر Super Arcade Racing شده است.

دانلود بازی Super Arcade Racing

Super Dinosaur: Kickin

Super Dinosaur: Kickin’ Tail

در بازی Super Dinosaur: Kickin’ Tail بازیکنان در نقش قهرمان‌های کمیک سوپر دایناسور قرار می‌گیرند و وظیفه دارند تا در موج‌های مختلف، موجودات ساخته شده توسط مکس ماکسیموس را از بین ببرند. همچنین تیم سازنده از یک حالت PvP هم برای بازی خود استفاده کرده است.

دانلود بازی Super Dinosaur: Kickin’ Tail

Tankz Alert – World of War

Tankz Alert – World of War

Tankz Alert – World of War بازیکن را در نقش سربازی قرار می‌دهد که باید دشمنان خود را از بین ببرد. در بعضی از مراحل هم شما به‌واسطه‌ی تانک یا هلیکوپتر باید سایر سربازان و وسایل نقلیه جنگی آن‌ها را از بین ببرید.

دانلود بازی Tankz Alert – World of War

Versus: Unfriendly Frenzy

Versus: Unfriendly Frenzy

Versus: Unfriendly Frenzy را می‌توان یک بازی سرعت بالا با نبردهای همزمانی دانست که تیم سازنده با الهام گرفتن از بازی‌های استراتژی، سعی دارد تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد. همچنین طراحی کارتونی و رنگارنگ Versus: Unfriendly Frenzy، موردی است که این بازی را متمایز از بازی‌های این سبک کرده است.

دانلود بازی Versus: Unfriendly Frenzy

Xenowerk Tactics

Xenowerk Tactics

پس از اتفاق‌های ناگواری که در یک آزمایشگاه می افتد، شما در نقش فرمانده یک تیم عملیاتی قرار می‌گیرید که باید مشکلات رخ داده در این آزمایشگاه را از بین برده و جهان را نجات دهد. بازی Xenowerk Tactics دارای مراحل و دوربین از بالابه‌پایین است که شما را در مقابل هیولاهای مختلفی قرار می‌دهد.

دانلود بازی Xenowerk Tactics

7 Souls

7 Souls

7 Souls یک بازی نقش‌‌آفرینی با گرافیک پیکسلی است که به‌واسطه‌ی مراحل فرعی و اصلی خود می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. همچنین این بازی را می‌توان دنباله‌ای برای بازی موفق 7 Stories دانست که در سال ۲۰۱۱ عرضه شده بود.

دانلود بازی 7 Souls


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده