// جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

بازی What Remains of Edith Finch به‌زودی روی فروشگاه اپیک گیمز رایگان می‌شود

کاربران می‌توانند از تاریخ بیستم دی ماه تا پنجم بهمن ماه، بازی What Remains of Edith Finch را به‌رایگان روی فروشگاه اپیک گیمز تجربه کنند.

در ماه دسامبر بود که کمپانی اپیک گیمز (Epic Games)، فروشگاه اپیک گیمز را با محوریت سود بیشتر برای توسعه دهنده‌های بازی‌های ویدیویی راه‌اندازی کرد. اپیک گیمز به بازیسازان پیشنهاد درآمد ۸۸ درصدی را داده است تا بیش از پیش جذب این فروشگاه شوند و بازی‌های خود را روی آن منتشر کنند. از طرفی اپیک گیمز برای جذب بیشتر مخاطبان، بازی‌هایی نظیر The Walking Dead: The Final Season و Hades را به‌صورت انحصاری درفروشگاه خود قرار داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که در هفته‌ی آینده بازی What Remains of Edith Finch هم در دسترس کاربران فروشگاه اپیک گیمز قرار می‌گیرد. به‌عبارتی کاربران کامپیوتر که عضو فروشگاه اپیک گیمز هستند، از تاریخ ۲۰ دی ماه (۱۰ ژانویه) الی پنج بهمن ماه (۲۵ ژانویه) می‌توانند What Remains of Edith Finch را به‌رایگان تجربه کنند. بازی What Remains of Edith Finch را می‌توان یکی از بازی‌های موفقی دانست که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کرد.

سرویس‌های پلی استیشن پلاس و ایکس باکس لایو گلد هر یک ماه دو بازی رایگان را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهند که ترکیبی از بازی‌های بلک‌باستر، مستقل و سایر موارد است. با این‌حال مشاهده می‌کنیم که بعضی مواقع بازخوردهای کاربران مثبت و در بعضی از ماه‌ها منفی است. حال به‌نظر می‌رسد اپیک گیمز روند محتاطانه‌تری را پیش گرفته است و هر دو هفته یک بازی رایگان را در دسترس کاربرانش قرار می‌دهد؛ بازی‌هایی که جزو آثار مورد انتظار کاربران پی سی به‌حساب می‌آیند.

بازی What Remains of Edith Finch توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

شاید خیلی‌ها به راحتی سراغ بازی‌های مستقل داستان‌محور نروند، اما اگر به خودتان این شانس را دهید که What Remains of Edith Finch را تجربه کنید و بتوانید با بازی ارتباط هم برقرار کنید، بی‌شک تجربه‌ای به‌یادماندنی در انتظارتان است. خاطرات و رویاهای گوناگون اعضای خانواده‌ی فینچ به قدری خلاقیت در خود دارند که مشابه آن را جایی ندیدید. What Remains of Edith Finch نمونه‌ی اعلای داستان‌سرایی در بازی‌های ویدیویی است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده