نویسنده: رضوان دشتی
// پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

کارگردان بازی God of War از حذف باس فایت‌های آن می‌گوید

کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War، در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد که آن‌ها مجبور بودند باس‌فایت‌های زیادی را از بازی God of War حذف کنند؛ چرا که ساخت هر کدام از آن‌ها حدود ۱۸ ماه وقت نیاز داشت.

طبق صحبت‌های کوری بارلوگ، تیم سازنده بازی God of War در ابتدا قصد داشت باس‌فایت‌های زیادی را برای این اثر طراحی کند، اما در نهایت به دلیل کمبود وقت آن‌ها مجبور شدند تا ساخت بسیاری از باس‌فایت‌ها را لغو کنند. بارلوگ در مصاحبه با Noclip گفت:

ما باس‌های خیلی زیادی در ذهن داشتیم و بسیاری از آن‌ها را [از بازی اصلی] حذف کردیم. هدف اولیه ما یک بازی جاه‌طلبانه‌تر و دیوانه‌وارتر بود؛ اما زمانی که به مرحله توسعه اثر رسیدیم، متوجه شدیم که هدف ما بیش از حد بزرگ است و نمی‌توانیم آن را اجرا کنیم.

بارلوگ معتقد است که ساخت یک باس فایت برای یک تیم توسعه ۳۰ نفره حدود ۱۸ ماه زمان می‌برد؛ بنابراین، نیاز بود تا باس‌فایت‌های زیادی حذف شوند تا God of War در این دهه وارد بازار شود. او در ادامه گفت:

یک باس‌فایت به تیم ۳۰ نفره و یک و نیم سال وقت نیاز دارد تا ساخته شود. این واقعا زمان زیادی محسوب می‌شود. ما درگذشته در این بازه زمانی ۱۸ ماهه یک بازی کامل را تحویل می‌دادیم.

کارگردان بازی خدای جنگ همچنین توضیح داد که تیم سازنده‌ی باس‌فایت‌های بازی مسئولیت‌های دیگری هم بر عهده داشتند که وقت زیادی از آن‌ها می‌گرفت؛ به همین دلیل آن‌ها درنهایت حذف شدن محتوای زیادی از بازی را قبول کردند. در اخبار دیگر مربوط به کوری بارلوگ، او گفته بود که ایده جالبی برای بسته الحاقی داستانی بازی God of War در سر داشت، اما سونی آن ایده را بیش از حد بزرگ و جاه‌طلبانه دید و با ساخت آن در قالب یک افزونه‌ی داستانی موافقت نکرد. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده