// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

ویدیو گیم پلی بازی Left Alive منتشر شد [TGS 2018]

در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو 2018، کمپانی اسکوئر انیکس ویدیوهای مختلفی از گیم‌پلی بازی Left Alive را به نمایش گذاشت.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در نمایشگاه توکیو گیم شو 2018، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر بازی Left Alive، چهار ویدیو جدید از بازی Left Alive را منتشر کرد. ویدیوهای بازی با محوریت بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی Left Alive منتشر شده‌اند.

ویدیوهای بازی که توسط شینجی هاشیموتو، تهیه کننده Left Alive و توشیفونی نابشیما، کارگردان Left Alive معرفی شده‌اند، بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی بازی را نمایش می‌دهد. در این میان اشاره کنم که بعضی از ویدیوهای بازی Left Alive در نمایشگاه گیمزکام 2018 پشت درب‌های بسته به نمایش درآمده بودند.

در ویدیو اول شاهد شخصیت اولگا سرگیونا کالینینا هستیم که از طریق آیتم‌های مختلف و تله‌های مختلف، سعی دارد دشمنان را از بین ببرد. ویدیو دوم، یک ربات جنگی (در بازی اسم‌شان Wanzer است) نوع Volk را به تصویر می‌کشد. در تریلر سوم، شخصیت میخاییل الکساندروویچ شواروو را شاهد هستیم که در حال صحبت با یکی دیگر از شخصیت‌های بازی Left Alive است و سیستم انتخاب دیالوگ‌های بازی نمایش داده می‌شود.

ویدیو چهار نیز حول شخصیت میخاییل می‌چرخد، در این ویدیو وی در حال تلاش است تا سه شهروند را که در حال اعدام شدن توسط سربازان ارتش گارمونیا هستند، نجات دهد. البته در این ویدیو تنها یک شهروند نجات داده می‌شود؛ اما این شما هستید که با توجه به شیوه مبارزه‌ای‌تان، مشخص می‌کنید که چه تعداد نجات پیدا کنند. در کنار تمامی موارد گفته شده، اگر احساس کردید ویدیوها در نوع نمایش و کیفیت متفاوت هستند، به خاطر این است که نرخ فریم ضبط شده هر ویدیو متفاوت است و در بازی اصلی، کیفیت بازی یکسان و نرخ فریم ثابت است.

در ادامه می‌توانید چهار ویدیو منتشر شده از بازی Left Alive را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Left Alive در سال ۲۰۱۹ برای کاربران غربی کامپیوتر و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده