// پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

تریلر روز عرضه اولین اپیزود بازی Life is Strange 2

کمپانی اسکوئر انیکس تریلر روز عرضه اولین قسمت از بازی Life is Strange 2 را منتشر کرد.

تقریبا یک هفته‌ی دیگر اولین اپیزود بازی Life is Strange 2 با نام جاده‌ها (Roads) روانه‌ی بازار می‌شود و حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر بازی Life is Strange 2، ویدیو روز عرضه اولین قسمت از این بازی را منتشر کرد.

بازی Life is Strange 2 روایت‌گر زندگی دو برادر به نام‌های شان و دنیل دیاز که در جریان یک اتفاق ناگوار مجبور به فرار از دست پلیس می‌شوند. در طول پنج قسمت بازی Life is Strange 2 بازیکنان با اتفاقات و ماجراجویی‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند و نوع تصمیم بازیکنان در قالب شخصیت شان، روند داستانی بازی را پیش می‌برد. همچنین تیم سازنده اعلام کرده است که بازی Life is Strange 2 قصد دارد بیش از پیش مشکلات جامعه را به تصویر بکشد.

در ادامه می‌توانید ویدیو روز عرضه اپیزود Roads را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. اولین قسمت از بازی Life is Strange 2 در تاریخ پنج مهر ماه (۲۷ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از جهان لایف ایز استرنج 2 می‌توانید پیش نمایش زومجی از این بازی را مطالعه کنید.

دانلود از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده