// سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱

ویدیو گیم پلی بازی Kingdom Hearts 3 با محوریت Big Hero 6

کمپانی اسکوئر انیکس، به تازگی ویدیویی از بازی Kingdom Hearts 3 با محوریت شخصیت‌های انیمیشن Big Hero 6 منتشر کرد.

بازی Kingdom Hearts 3 را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های نقش‌ آفرینی برای علاقه‌مندان به انیمیشن‌های دیزنی و بازی‌های ژاپنی دانست که در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ در دسترس قرار می‌گیرد.

چندی پیش بود که کمپانی سونی در جریان لایو استریم Playstation LineUp Tour 2018 ویدیوی جدیدی از بازی Kingdom Hearts 3 منتشر کرد که در آن شاهد رونمایی از شخصیت‌های انیمیشن Big Hero 6 بودیم. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر بازی Kingdom Hearts III، ویدیو کامل شخصیت‌های Big Hero 6 را منتشر کرد.

در ویدیو منتشر شده شاهد تمامی شخصیت‌های انیمیشن Big Hero 6 و صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی هستیم که شخصیت اصلی با کمک شخصیت‌هایی مثل بی‌مکس، دشمنان خود را از بین می‌برد. همچنین در ادامه‌ی ویدیو صحنه‌هایی از گیم‌پلی کلی و میان‌پرده‌های داستانی نشان داده می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از بازی Kingdom Hearts 3 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Kingdom Hearts 3، جدیدترین نسخه از مجموعه Kingdom Hearts در تاریخ پنج بهمن ماه (۲۵ ژانوین) برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده