// سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

بسته الحاقی Forsaken Shores بازی Sea of Thieves تاخیر خورد

استودیو Rare، سازنده بازی Sea of Thieves اعلام کرد که بسته الحاقی Forsaken Shores به دلیل یک سری مشکلات تاخیر خورده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریر (Rare Studio)، سازنده بازی Sea of Thieves، اعلام کرده است که بسته الحاقی Forsaken Shores این بازی در تاریخ پنج مهر ماه (۲۷ سپتامبر) در دسترس کاربران ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

این خبر در حالی است که قرار بود بسته الحاقی Forsaken Shores در تاریخ ۲۸ شهریور ماه (۱۹ سپتامبر) در دسترس قرار بگیرد. استودیو ریر دلیل این تاخیر را وجود مشکلاتی در زمینه مصرف حافظه اعلام کرده است که باعث کرش کردن بازی می‌شد. استودیو رر زمانی به این مشکل پی برده است که بسته الحاقی Forsaken Shores به صورت آزمایشی یک هفته در دسترس تعدادی از بازیکنان قرار گرفته بود. از این رو استودیو ریر تصمیم گرفت تا بسته الحاقی ذکر شده را با تاخیر عرضه کند تا مطمئن شود در زمان عرضه هیچ مشکلی برای کاربران به وجود نخواهد آمد.

بسته الحاقی Forsaken Shores، سومین بسته الحاقی بازی Sea of Thieves به حساب می‌آید که در آن شاهد یک محیط جدید به نام Devil’s Roar هستیم. در جریان محیط Devil’s Roar، آتش‌فشان و قایق پارویی به بازی اضافه می‌شود. از این رو بازیکنان با ورود به این منطقه، باید منتظر گدازه‌های آتش، آب داغ و تکه‌های سنگ باشند که از سمت کوه‌ آتش‌فشان این منطقه خارج می‌شوند. همچنین بازیکنان از طریق Cargo Runs می‌توانند محموله و بار خود را از یک منطقه به منطقه‌ای دیگر منتقل کنند.

استودیو ریر در جریان یک بیانیه اعلام کرده است:

ما از اینکه تغییر برنامه‌های ما را درک می‌کنید، تشکر می‌کنیم. ما می‌دانیم که این یک اقدام ناامید کننده است، اما اعتقاد داریم که این [تاخیر بسته الحاقی Forsaken Shores] بهترین تصمیم است. ما متعهد هستیم تا بهترین تجربه را از طریق Forsaken Shores در دسترس کاربران قرار بدهیم و این تاخیر، ارائه بهترین تجربه را برای ما ممکن می‌سازد.

از تمامی اشخاصی که در جریان آزمایش بسته الحاقی Forsaken Shores باگ‌ها و مشکلات آن را به ما گزارش دادند، متشکریم؛ در کنار آن به ما کمک کنید تا اعتماد کامل برای عرضه بسته الحاقی ذکر شده را به دست آوریم. از این رو می‌توانیم تغییرات مورد نظر مثل باگ‌های بازی را رفع کنیم که قبلا آن‌ها را به ما گزارش داده‌اید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده