نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

در آینده کتاب‌های کمیک اتفاق مهمی انتظار نایت وینگ را می‌کشد

کمپانی دی سی کامیکس به‌تازگی تصویر هنری جدیدی از نایت وینگ منتشر کرده که به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک، در این خط داستانی اتفاق مهم و سختی برای او رخ می‌دهد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، در قسمت ۵۰ سری کتاب کمیک Nightwing که قرار است در ماه اکتبر سال جاری میلادی منتشر شود، خط داستانی «Knight Terrors» آغاز خواهد شد. این خط داستانی قرار است بیش از پیش به بررسی یک رویداد غم‌انگیز و احساسی که در گذشته‌ی دیک گریسون رخ داده، بپردازد. در این آرک چهار قسمتی دیک گریسون مجبور می‌شود تا با شخصیت دکتر جاناتان کرین، مقابله کند و روبه‌رو شود. زمانی که او در زندگی‌اش به یک تقاطع برخورد می‌کند، یک خاطره خاص از یک برهه زمانی غم‌انگیز را به یاد می‌آورد. یک آسیب جدید و غم‌انگیز باعث می‌شود که نایت وینگ باری دیگر همه چیز را به یاد بیاورد.

کمپانی دی سی کامیکس به تازگی تصویر هنری خاصی از این اتفاق که در قسمت جدید رخ می‌دهد، در صفحه‌ی توییتر رسمی خود منتشر کرده است. این کمپانی علاوه بر انتشار این عکس، عبارت «بعضی زخم‌ها عمیق‌تر از دیگر زخم‌ها هستند» را هم منتشر کرده است. این تصویر هنری مربوط به هنرمندی به نام کریستوفر مونیهام است؛ یکی از هنرمندانی که روی این قسمت در حال فعالیت است. تا به امروز، کمپانی دی سی چندین بار به این موضوع اشاره کرده که در آینده‌ای نزدیک، دیک گریسون قرار است آسیبی ببیند که تا حد زیادی زندگی‌اش را تغییر خواهد داد. براساس این تصویر هنری اینگونه به نظر می‌رسد که این آسیب و زخم، ممکن است یک ضربه‌ی بسیار محکم در سرش باشد.

تصویر هنری منتشر شده از دیک گریسون توسط کمپانی دی سی:

nightwing - dick grayson - dc comics
متن کامل خلاصه‌ی این قسمت و همچنین اطلاعات مربوط به آن:

قسمت ۵۰ سری کتاب کمیک NIGHTWING

نویسنده: بنجامین پرسی

طراح تصاویر: تراویس مور و کریستور مونیهام

طراح جلد: مایک پرکینز

طراح جلد دیگر: جانبوی مایرز

خط داستانی ترس‌های شوالیه در اینجا آغاز می‌شود! قسمت ۵۰ که یک بخش بزرگ به حساب می‌آید، یک داستان حماسی چهار قسمتی را آغاز می‌کند؛ داستانی که لحظات بحرانی ترس و شک و تردید را از زمان‌های گذشته به برهه زمانی حال می‌آورد. دیک گریسون جوانِ داستانِ ما، امیدوار است که بتواند از سایه‌ی بتمن فرار کند و خودش عنوان نایت وینگ را به‌دست بیاورد؛ در حالی که از طرف دیگر، دیک گریسون بالغِ ما، باید با ضربه‌ی بسیار محکمی دست و پنجه نرم کند که اصلا متوجه نشده کی و از کجا آمده است. یک دشمن مشترک، خط زمانی‌ها را به هم پیوند می‌زند و آن هم کسی نیست جز اسکرکرو. شما هیچوقت او را به این شکل ندیده بودید! این داستان قرار است بیش از پیش در بهبود و توسعه افسانه‌ها و کابوس‌های دکتر جاناتان کرین عمیق شود.

تاریخ فروش: ۳ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۱ مهر ۱۳۹۷)

قیمت: ۴.۹۹ دلار

۴۸ صفحه


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده