// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

پنج شخصیت دیگر برای بازی Super Smash Bros Ultimate معرفی خواهند شد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت، ماساهیرو ساکورای اعلام کرد که پنج شخصیت جدید برای بازی Super Smash Bros Ultimate معرفی خواهند شد.

در زمان معرفی بازی Super Smash Bros Ultimate، مشخص شد که تمامی شخصیت‌های نسخه‌های پیشین در روز اول انتشار در این بازی حضور دارند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی و رویداد نینتندو دایرکت، ماساهیرو ساکورای، کارگردان بازی Super Smash Bros Ultimate اعلام کرد که پنج شخصیت دیگر به بازی اضافه می‌شوند و تا قبل از عرضه رسمی بازی در تاریخ ۱۶ آذر ماه (هفت دسامبر)، تمامی این شخصیت‌ها معرفی می‌شوند.

متاسفانه ساکورای اطلاعاتی از هویت این پنج مبارز جدید را منتشر نکرد اما، در انتهای رویداد نینتندو دایرکت، دو شخصیت جدید برای بازی معرفی شد که جدا از پنج شخصیت دیگر هستند. اولین شخصیت، سیمون بلمونت از مجموعه Castlevania است که استیج Dracula's Castle نیز در Super Smash Bros Ultimate قرار داده شده است. دومین شخصیت معرفی شده، یکی از آن دسته شخصیت‌هایی است که کاربران بیش از پیش منتظر اضافه شدن‌اش به Super Smash Bros بودند. در زمان عرضه بازی Super Smash Bros Ultimate، علاقه‌مندان به مجموعه Donkey Kong می‌توانند با King K. Rool، شخصیت شرور این سری، بازی کنند.

در انتها نینتندو Echo Fighterها را معرفی کرد؛ شخصیت‌هایی که بر پایه سایر شخصیت‌ها شکل گرفته‌اند (به عبارتی این شخصیت‌ها حرکاتی شبیه به سایر شخصیت‌ها دارند ولی ظاهرشان متفاوت است). از این رو سه اکو فایتر ریچر بلمونت، Chrom از Fire Emblem Heroes و دارک ساموس از Metroid معرفی شدند. بازیکنان در منوی انتخاب شخصیت می‌توانند اکو فایترها را جدا از شخصیت‌های اصلی مشاهده کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده