نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

تصویر منوی Super Smash Bros. Ultimate خبر از حالتی معرفی‌نشده می‌دهد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت امروز، تصویری از منوی بازی Super Smash Bros. Ultimate منتشر شد که خبر از یک حالت بازی جدید می‌دهد.

رویداد نینتندو دایرکت امروز اطلاعات جذاب زیادی از بازی Super Smash Bros. Ultimate در پی داشت؛ از معرفی شخصیت‌های جدید گرفته تا اعلام تعداد میدان‌های مبارزه و همچنین معرفی تعدادی آیتم و Asssist Trophy. اما این‌ها تنها اطلاعات مرتبط با این بازی نبودند و ماساهیرو ساکورای، کارگردان این بازی مبارزه ای، تصویری هم از منوی اصلی این اثر به اشتراک گذاشت که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

بازی Super Smash Bros. Ultimate

بدون شک انتشار تصویر منوی یک بازی، اتفاق خیلی خاصی نیست، اما آنچه که در این تصویر به چشم می‌آید، یک حالت بازی است که نینتندو فعلا اسم آن را مخفی کرده است. ساکورای اعلام کرد که این قسمت از منو که با رنگ سبز مشخص است، هنوز آماده رونمایی نیست، ولی در آینده اطلاعاتی از آن ارائه خواهد شد. 

قطعا این قسمت سبز رنگ، یک حالت بازی خواهد بود، اما اینکه این حالت چیست، هنوز مشخص نشده است. این احتمال وجود دارد که بازی Super Smash Bros. Ultimate دارای یک حالت داستانی-مانند باشد که پیش از این هم در نسخه‌های قبلی سری نمونه مشابه آن را دیده بودیم. نظر شما در این مورد چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده