// جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

اطلاعات بیشتری از بازی موبایل Dragalia Lost منتشر شد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت مخصوص به بازی‌های موبایل، اطلاعات بیشتری از بازی Dragalia Lost منتشر شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، کمپانی نینتندو در جریان رویداد نینتندو دایرکت مخصوص به بازی‌های موبایل، اطلاعات بیشتری را از بازی اندروید و آیفون Dragalia Lost منتشر کرد. بازی موبایل Dragalia Lost اولین بازی اختصاصی کمپانی نینتندو برای موبایل به حساب می‌آید که توسط استودیو Cygames در حال توسعه است.

داستان بازی Dragalia Lost جهانی را به تصویر می‌کشد که اژدهایان و انسان‌ها با یک هارمونی خاص در یک نقطه زندگی می‌کنند. حال جهان بازی توسط یک سنگ مقدس در برابر حجوم هیولاها محافظت می‌شود؛ با این حال این سنگ به واسطه قدرت محو می‌شود و این نقطه از داستان، دقیقا جایی است که قهرمان بازی وارد Dragalia Lost می‌شود. در بازی اندروید آیفون Dragalia Lost بازیکنان نقش شاهزاده‌ای را ایفا می‌کنند که خون دراگون‌ها در بدن‌اش جاری است و برای آزادسازی جهان، با یک اژدهای باستانی وارد همکاری می‌شوید.

از نظر سیستم مبارزه، Dragalia Lost یک بازی اکشن نقش آفرینی است که در طول بازی با هیولاهای مختلفی روبه‌رو می‌شوید و از طرفی یک سری باس فایت‌های جذاب و متنوع نیز برای شما در نظر گرفته شده است؛ باس‌هایی که برای نابودی‌شان نیاز به استراتژی‌های متفاوتی دارید و باید تیم خود را به نحوی چیده باشید که بتوانید آن‌ها را با کمترین میزان آسیب دیدگی از بین ببرید. یکی از ویژگی‌های شما در طول بازی، این است که می‌توانید به یک اژدها تبدیل شوید. رفته رفته می‌توانید ارتباط و هماهنگی خود با دراگون‌های بازی را قوی‌تر کنید و سایر شخصیت‌های تیم شما نیز قابلیت تبدیل به اژدها را دارند. البته در این میان به این مورد اشاره کنم که همانند شخصیت‌های تیم شما که هرکدام ویژگی‌های خاصی دارند، دراگون‌ها نیز در بازی Dragalia Lost، مهارت و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.

شخصیت‌های داخل بازی از نظر کارآیی به چهار دسته تهاجمی، تدافعی، پشتیبان و Heal کننده تقسیم می‌شوند. قدرت اسلحه‌ها و مهارت‌های بازیکنان نیز با توجه به سیستم مزیت و معایت بازی تغییر می‌کند؛ با عرضه بازی ۶۰ مزیت برای سیستم حمله کردن بازی تعبیه شده است که با توجه به نوع دشمنان و ضعف‌هایی که دارند، میزان تاثیر گذاری اسلحه و مهارت شما روی آن‌ها متفاوت خواهد بود.

در ادامه رویداد نینتندو دایرکت مشخص شد که در Dragalia Lost چهار راه متفاوت برای قدرتمند کردن شخصیت بازی وجود دارد. اولین راه، لول آپ کردن شخصیت بازی است که از طریق کشتن دشمنان و فارم کردن محیط‌های بازی انجام می‌شود. دومین راه ارتقای سلاح‌های بازی و سوییچ کردن بین شیوه‌های مبارزه‌ای است که در دسترس بازیکنان قرار داده شده است. سومین راه Mana Circle نام دارد که به نظر می‌رسد همان سیستم ارتقای درختی مهارت‌های بازیکنان است. آخرین روش قدرتمند کردن شخصیت بازی، Halidom، سیستم ساخت و ساز جهان بازی، نام دارد که روی قدرت شما تاثیر گذار است.

احضار کردن مبارزان و دراگون‌ها، یکی دیگر از موارد کلیدی بازی اندروید و آیفون Dragalia Lost به حساب می‌آید. مبارزان و دراگون‌ها ارزش‌های متفاوتی دارند که از سه ستاره تا پنج ستاره ارزش‌بندی می‌شوند. در انتها مشخص شده است که Dragalia Lost دارای حالت مشارکتی محلی است که می‌توانید به همراه سه نفر از دوستان‌تان این بازی نقش آفرینی زیبا را تجربه کنید.

بازی Dragalia Lost در تاریخ پنج مهر ماه (۲۷ سپتامبر) در کشورهای آمریکا، ژاپن، هنگ کنگ، تایوان و ماکائو عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده