// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Underworld Ascendant در آبان امسال منتشر خواهد شد

بنابر گفته‌های استودیو آدرساید اینترتینمنت و 505Games، نسخه‌ی پی سی بازی Underworld Ascendant در روز ۲۴ آبان در دسترس خواهد بود.

بازی Underworld Ascendant محصول استودیو آدرساید اینترتینمنت، از Ultima Underworld، بازی اول شخص نقش آفرینی معروفی که این سبک بازی‌ها را برای اولین بار محبوب کرد، الهام گرفته است. در‌ واقع تمام چیز‌هایی که Elder Scrolls و Fallout را امروزه بسیار محبوب کرده‌اند، اکثرا با بازی Ultima Underworld در سال ۱۹۹۲ شروع شدند. همچنین جالب است که بدانید پاول نوراث، کسی که تهیه‌کنندگی Ultima Ascendant را برعهده دارد، همان شخصی است که در گذشته طراح بازی Ultima Underworld نیز بوده است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی اعلام شده که نسخه پی‌سی بازی Underworld Ascendant در روز ۲۴ آبان منتشر می‌شود. 

در Underworld Ascendant شما باری دیگر به اعماق زندان های زیرزمینی Stygian Abyss می‌روید تا برای مبارزه با  Typhon Nemesis of Zeus اماده شوید. اما نحوه‌ای که شما اینکار را انجام می‌دهید به خودتان برمی‌گردد. هرچه بیشتر بتوانید به صورت خلاقانه توانایی‌ها، جادو‌ها و آیتم هایتان را ترکیب کنید بیشتر در این مسیر موفق خواهید بود.

OtherSide Entertainment با اینکه استودیو‌ کوچکی است اما این بازی تنها بازی آن‌ها نیست. آدرساید همچنین در حال توسعه System Shock 3 است که وارن اسپکتور، در حال کار روی آن است. البته اطلاعات جدیدی در این باره از زمانی که Starbreeze به عنوان ناشر این پروژه انتخاب شد و ۱۲ میلیون دلار به آن تزریق کرد ارائه نشده است. 


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده