نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

سریال The Alienist برای فصل دوم تمدید شد

شبکه TNT از تمدید سریال The Alienist برای فصل دوم خبر داده است که براساس رمان دیگری از کلیب کار ساخته خواهد شد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون،  سریال The Alienist (روان پزشک) برای فصل دوم تمدید شده و قرار است نامی متفاوت داشته باشد. شبکه TNT ضمن تایید ساخت فصل دوم این سریال اعلام کرد که فصل دوم سریال The Alienist براساس رمان The Angel of Darkness (فرشته تاریکی) اثر کلیب کار، تولید و با نام متفاوتی منتشر خواهد شد. اتفاقات این کتاب در سال ۱۹۸۷ و یک سال پس از حوادث فصل اول سریال The Alienist جریان دارد و بار دیگر شاهد دنبال کردن داستان دکتر لاسلو کریزلر با بازی دانیل برول خواهیم بود. علاوه بر برول، لوک ایوانز در نقش جان مور و داکوتا فانینگ در نقش سارا هاوارد نیز در فصل دوم این سریال باز خواهند گشت.

همچنین فصل دوم سریال The Alienist قرار است با نام The Angel of Darkness تولید و منتشر شود و در واقع دنباله فصل اول سریال خواهد بود. هنوز تاریخی برای انتشار سریال The Angel of Darkness اعلام نشده است. سریال The Alienist که در طول امسال از شبکه TNT به‌روی آنتن رفت و با استقبال بینندگان این شبکه مواجه شده بود، توانسته نامزد دریافت ۶ جایزه امی از جمله نامزد دریافت جایزه بهترین سریال محدود یا فیلم تلویزیونی، نیز شود. وظیفه ساخت این سریال بر عهده کری فوکوناگا است که برای ساخت سریال The Angel of Darkness نیز باز خواهد گشت.

دانیل برول، لوک ایوانز، داکوتا فنینگ، رابرت ویزدم، داگلاس اسمیت، متیو شیر، مت لینتس، برایان گراتی و کیوریانکا کیلچر، از جمله بازیگرانی بودند که در سریال The Alienist حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. اتفاقات فصل اول این سریال در سال ۱۹۸۶ و در شهر نیویورک جریان دارد که در آن یک پسر جوان به طرز مخوفی به قتل می‌رسد و حال اداره پلیس در حال همکاری با دکتر لاسلو کریزلر و جان مور برای کشف راز این قتل است و در ادامه سارا هاوارد نیز به این دو کمک می‌کند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده