نویسنده: علی ولی خانی
// دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

بازی WWE 2K19 برای نینتندو سوییچ منتشر نخواهد شد

مشکلات اجرایی فراوان نسخه‌ی قبل بازی WWE 2K باعث شدند که 2K Games تصمیم بگیرد امسال جدیدترین نسخه‌ی این بازی را برای Switch منتشر نکند.

شرکت 2K Games، ناشر سری بازی‌های WWE، رسما اعلام کرد که نسخه‌ی 2K19 این بازی به دلیل مشکلات فنی متعددی که برای نسخه‌ی قبلی آن در سال پیش به‌وجود آمد، برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر نخواهد شد.

نسخه‌ی قبلی این بازی یعنی WWE 2K18، اولین بازی منتشر شده از این سری محبوب برای Nintendo Switch بود. حال بر اساس آخرین اخبار بازی منتشر شده، از سوی منابع رسمی گزارش‌هایی منتشر شده، مبنی بر اینکه قرار نیست جدیدترین نسخه از سری WWE در سال ۲۰۱۸ به این کنسول بیاید.

2K Games با انتشار اعلامیه‌ای رسمی، به شایعات چند وقت اخیر مطبوعات مختلف که روایتگر عدم انتشار این بازی برای سوییچ بودند، مهر تائید زد. با وجود اینکه WWE 2K18 توانست رضایت خیلی از منتقدین و طرفداران را جلب کند، به دلیل قدرت کمتر سخت افزاری سوییچ (نسبت به کامپیوتر، PS4 و Xbox One) نتوانست عملکرد خوبی در آن پلتفرم داشته باشد و به گزارش برخی بازیکنان و خبرنگاران، بازی روی این کنسول با مشکلات اجرایی قابل توجه و افت نرخ فریم مواجه بود.

به نظر می‌رسد حالا که 2K Games نتوانسته این مشکلات را به درستی حل کند، تصمیم دارد به جای انتشار نسخه‌ی سبک‌تر و بهینه سازی شده‌ی WWE 2K19 برای نینتندو سوییچ، به طور کلی این نسخه از بازی را برای این کنسول منتشر نکند. بیانیه‌ی رسمی 2K Sports درباره‌ی این تصمیم به شرح ذیل است:

WWE 2K19 برای Nintendo Switch در دسترس نخواهد بود. 2K Games تمام تمرکزش روی رقم زدن بهترین تجربه‌ی ممکن برای طرفداران WWE 2K است و از تمامی فرصت‌ها برای عرضه‌ی نسخه‌های مختلف این سری روی پلتفرم‌های مختلف استفاده خواهد کرد.

این بازی قرار است در هشتم اکتبر (شانزدهم مهر)‌ برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر شود. شما می‌توانید با پیش خرید این بازی دو شخصیت ری میستریو و روندا رزی را به عنوان محتوای هدیه به همراه اصل بازی دریافت کنید.


منبع Powerup Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده