// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Kingdom Defense: Hero Legend TD

بازی موبایل Kingdom Defense: Hero Legend TD جزو همان بازی‌های دفاع از قلعه است که با اولین تجربه، شیفته‌اش می‌شوید.

بازی‌های موبایل سبک دفاع از قلعه معمولا هواداران کمتری نسبت به سایر سبک‌ها دارند زیرا بازی‌های این سبک، معمول زیر سایه بازی‌هایی نظیر بازی Clash Royale قرار می‌گیرند. البته بازی‌های دفاع از قلعه معمولا نوع‌های دیگری نیز دارند. برای مثال بعضی از آن‌ها در سبک کلش رویال هستند و باید برجک‌های تیم مقابل را از طریق کارت‌های پیاده نظام و سواره نظام‌هایی که دارید از بین ببرید یا اینکه باید در محیط از جنگ افزارها و موارد امنیتی دیگری استفاده کنید تا تیم دشمن نتواند به پایگاه شما نفوذ کند. به عبارتی مورد آخر، با سبک بقا ترکیب شده است زیرا دشمنان شما در جریان موج‌های متفاوت، به شما حمله می‌کنند. در این مطلب به سراغ یک بازی دفاع از قلعه خواهیم رفت که با وجود نبود بخش داستانی، می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند. بازی اندروید Kingdom Defense: Hero Legend TD فاقد بخش داستانی است اما این گفته بدین معنا نیست که بازی از فاقد بخش تک‌نفره باشد.

Kingdom Defense: Hero Legend TD

ارتقای قهرمان‌ها و شخصیت‌ها از موارد مهمی است که باید آن را در دستور کار خود قرار دهید

با شروع بازی Kingdom Defense: Hero Legend TD، خود را در دنیای بازی و بخش تک‌نفره پیدا می‌کنید. استیج اول صرفا یک بخش آموزشی است که نحوه بازی کردن را به شما یاد می‌دهد. در واقع در بازی موبایل Kingdom Defense: Hero Legend TD شما در نقش وایکینگ‌هایی هستید که باید از سرزمین خود محافظت کنید. این کار در جریان ۱۲ مرحله مختلف صورت می‌گیرد. البته هر مرحله دارای تعدادی استیج است که همین مورد، سبب می‌شود که تنوع در بازی بالا برود و احساس یکنواختی نداشته باشید. نحوه بازی کردن در بازی اندروید Kingdom Defense: Hero Legend TD بدین شکل است که در محیط تعدادی منطقه مشخص شده قرار دارد و شما باید روی این مناطق جنگ افزارهای مختلفی پیاده سازی کنید. البته از آن جایی که در دوره وایکینگ‌ها قرار داریم، جنگ افزارهایی با حال و هوای وایکینگ‌ها تعبیه شده‌اند. برای مثال یکی از جنگ افزارها این است که یک مرد روی یک تخته سنگ بزرگ ایستاده است و با سنگ دشمنان را هدف می‌گیرد. از این‌رو اینکه در کجای منطقه از چه ابزاری برای جنگیدن استفاده کنید، بستگی به شیوه مبارزه‌ای‌تان دارد و هر مرحله باید استراتژی مناسبی داشته باشید.

Kingdom Defense: Hero Legend TD

یکی از نکات جالب گیم پلی بازی موبایل Kingdom Defense: Hero Legend TD، این است که تیم شما شامل قهرمان‌های مختلفی می‌شود. به عبارتی می‌توانید از سه قهرمان مجزا استفاده کنید که هر کدام ویژگی‌های متفاوتی دارند و مهارت‌های‌شان، می‌تواند در مبارزات شلوغ و دشوار کمک حال شما باشند. در کنار تمامی موارد ذکر شده بد نیست اشاره‌ای به طراحی‌های بازی داشته باشیم. مواردی که می‌توانید از آن‌ها برای جنگیدن استفاده کنید، با اینکه تعدادشان کم است اما هرکدام ویژگی و شیوه مبارزه‌ای خودشان را دارند و از طرفی نقشه‌های بازی به قدری خوب طراحی شده‌اند که به هیچ وجه احساس خستگی نخواهید کرد.

بازی اندروید Kingdom Defense: Hero Legend TD دارای بخش آپگرید و ارتقای قهرمان‌ها است و در کنار این موارد، می‌توان به پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز اشاره کرد. در انتها اگر دل‌تان یک بازی سبک دفاع از قلعه با المان‌های سبک بقا می‌خواهد، Kingdom Defense: Hero Legend TD بهترین گزینه است.

دانلود بازی اندروید Kingdom Defense: Hero Legend TD


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده