نویسنده: حمزه سروری
// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

بازی‌های Marvel Ultimate Alliance 1 و 2 رسماً از لیست فروشگاه‌ها خارج شدند

دو بازی خاطره‌انگیز Marvel Ultimate Alliance 1 و 2 رسماً از PSN و Xbox Live حذف شدند. با زومجی همراه باشید.

به‌نظر می‌آید از دو بازی Marvel Ultimate Alliance 1 و 2 در فروشگاه‌های PSN و Xbox Live هیچ اثری باقی نمانده‌ است. صفحه‌ی این بازی در استیم امّا هنوز پابرجا است؛ هرچند که امکان خرید بازی دیگر وجود ندارد و در دسترس نیست.

بدون هیچ اطلاع قبلی در اوایل هفته قیمت این بازی تا حد زیادی کاهش یافت. کاربران ردیت و ریست ارا کاهش شدید قیمت بازی در اوایل هفته در تمام فروشگاه‌ها را مشاهده کردند و سپس متوجه شدند مجوز دو ساله‌ی شرکت اکتیویژن برای این بازی نقش آفرینی که برپایه‌ی دنیای مارول ساخته شده است، به‌زودی منقضی می‌شود.

کاربران گزارش دادند که قیمت باندل Marvel Ultimate Alliance که شامل هر دو نسخه می‌شد به ۱۵ دلار کاهش یافته است. قیمت مجزای بازی‌ها نیز به ۱۰ دلار رسیده بود. هم‌اکنون مجوز اکتیویژن در قبال این دو بازی به اتمام رسیده و Marvel Ultimate Alliance از تمام فروشگاه‌ها حذف یا در بهترین حالت غیرقابل فروش شده است. سال گذشته اکتیویژن تجربه‌ی مشابه‌ با بازی Deadpool داشت؛ این اتفاق سناریویی تکراری برای تمام بازی‌های مجوز دار است؛ علی الخصوص اگر این مجوز از شرکت مارول گیمز گرفته شده باشد که به‌تازگی کنترل بسیار بیشتری بر آثارش دارد.

سری Marvel Ultimate Alliance دقیقاً دو سال پیش تحت HD remaster برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شد. نسخه‌ی اصلی در زمان انتشار روی کنسول‌های پلی استیشن 2 و ایکس‌باکس بسیار محبوب بود. در بازی شما می‌توانید یک الی چهار شخصیت از شخصیت های مارول را انتخاب کنید و با تیم سوپر هیرویی ساخته شده به دشمنان و شخصیت‌های منفی بتازید. نسخه‌ی دوم Marvel Ultimate Alliance هم که بر اساس کمیک‌های «جنگ داخلی» ساخته شده بود در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کرد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده