// پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Jurassic Hopper 2: اکشن تمام‌ عیار

بازی موبایل Jurassic Hopper 2 تجربه متفاوتی از بازی‌های کلاسیک پیکسلی را به‌بازیکن ارائه می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Jurassic Hopper 2 ساخته Wizard Games Incorporated‌، از همان ابتدا با گیم‌پلی خود، شگقت‌زده‌تان می‌کند و چنان چالشی را ارائه می‌دهد که هر بازیکن با هر سلیقه‌ای را جذب می‌کند. این بازی اندروید و آیفون از گرافیک پیکسلی بهره می‌برد و هیچگاه نباید ظاهر ساده و بی‌آلایش آن را جدی بگیرید. خلاقیت سازندگان این اثر کافی بود تا Jurassic Hopper 2 بتواند جزو بهترین بازی‌های پیکسلی باشد.

در ابتدای کار که بازی Jurassic Hopper 2 را شروع می‌کنید و ثانیه‌های اولیه آموزشی را طی می‌کنید، شاید بازی را با چندین و چند آثار مشابه اشتباه بگیرید؛ بازی‌هایی که اتفاقا گرافیک مشابهی هم داشته‌اند و نام و آوازه بزرگی هم در بین بازیکنان موبایل دارند. اما باید بگوییم که گیم‌پلی این اثر، قدری متفاوت است و چالش سخت‌تری محسوب می‌شود. شخصیت بازی را باید از بین چندین و چند مانع عبور دهید و محیط‌های بسیار متنوعی را تجربه کنید. می‌توانید با شخصیت خود به دشمنان خود شلیک کنید و آن‌ها را از سر راه بردارید. گیم‌پلی بازی، امکان حرکت به همه‌طرف را به شما داده است، درصورتی که چنین چیزی در دیگر آثار دیده نمیشد و تنها حرکت رو به‌جلو را می‌دیدیم. حرکت به‌جلو در این بازی با ضربه‌زدن روی صفحه‌نمایش انجام می‌شود و اگر قصد حرکت به طرفین یا عقب را داشته باشید، می‌توانید از سوایپ کردن استفاده کنید.

Jurassic Hopper 2
Jurassic Hopper 2
Jurassic Hopper 2

چنین تجربه‌ای در Jurassic Hopper 2 نشان می‌دهد که سازندگان با دست بازتری توانسته‌اند مراحل را با سختی بیش‌تری طراحی کنند و در مسیر بازیکن، تله‌ها و موانع بسیاری را قرار دهند. شاید باور نکنید، اما در مراحلی از بازی، کل محیط تیرباران می‌شود و تنها فضای اندکی برای حرکت شما داده می‌شود. اژدهایان به سمت شما حمله می‌کنند و تا گیرتان نیاورده‌اند، بی خیال‌تان نمی‌شوند. بله؛ بازی دیگر ریتم بچه‌گانه آثار هم سبک را ندارد و باید خودتان را آماده سرعت و اکشن تمام‌عیار کنید. برای موفقیت، باید بسیار سریع باشید و مرتبا به اطراف خود حرکت کنید. حرکت رو به‌جلو بهترین انتخاب شما است و شما را از مهلکه‌های زیادی نجات می‌دهد. موانع بازی تنها دشمنان زنده بازی نیستند و صخره‌ها و مواد مذاب نیز وجود دارند که باید با احتیاط از آنها عبور کنید. برخی از دشمنان، به‌سمت شما شلیک می‌کنند و در این حالت باید در سریع‌ترین زمان ممکن، با اسلحه خود آن‌ها را از پا درآورید. اسلحه در ابتدایی‌ترین شکل ممکن در بازی وجود دارد و هنگام تجربه، خودتان متوجه همه‌چیز خواهید شد.

Jurassic Hopper 2، تلفیقی جذاب از سبک شوتر و رکوردزنی را با گرافیک ناب پیکسلی ارائه می‌کند

جهان ژوراسیک بازی Jurassic Hopper 2، جهان بی‌پایانی را در اختیار شما گذاشته است و یک تجربه رکوردی دیگر را که مطابق با ذات بازی‌های موبایلی است، ارائه می‌کند. این بازی سبک عبور از خیابان را دارد که دیگر رنگ و بوی طبیعت به خود گرفته‌ است و ژانر شوتر نیز به آن اضافه شده است. شاید این‌طور به نظر برسد که با آش شعله‌ قلم‌کاری روبرو هستیم که تجربه جالبی نباشد، اما هرگز نباید این‌طور فکر کنید؛ چون همه اجزای بازی به‌درستی در کنار همدیگر قرار گرفته‌اند و سازندگان در هیچ جنبه‌ای از بازی زیاده روی نکرده‌اند. بازی یک نوار سلامتی مخصوص در نظر گرفته است که باعث می‌شود هنگام برخورد به دشمنان، از شانس دوباره برخوردار شوید. اما با سقوط به دره یا گدازه‌های آتشین، دیگر همان‌جا می‌سوزید و باید از ابتدا کار را شروع کنید.

Jurassic Hopper 2
Jurassic Hopper 2
Jurassic Hopper 2
گیم‌پلی متفاوتی را نسبت به آن‌چیزی که به نظر می‌رسد، تجربه خواهید کرد

گرافیک بازی به صورت پیسکلی طراحی شده است و جلوه‌های ویژه نیز به‌خوبی روی آن سوار شده‌اند. این گرافیک، هرگز دست سازندگان را برای طراحی بهترین محیط‌ها نبسته است و شاهد چنان جزئیاتی در محیط هستیم که در تجربه بازی هیچگاه احساس خستگی نخواهید کرد. موانع متنوع بازی روی این محیط سوار شده‌اند. طراحی شخصیت‌ها و دشمنان نیز به بهترین شکل صورت گرفته است و شما از موتورسوار گرفته تا اژدها را می‌توانید کنترل کنید. دشمنان با تعداد بیش‌تری در همه جای بازی دیده می‌شوند و گاها حتی راه‌های فرار نایاب می‌شوند. با این توصیفات می‌توان گفت که هر چقدر به گیم‌پلی بازی بیش‌تر عادت کنید و دست‌تان در گشت و گذار محیط حرفه‌ای‌تر شود، امتیازات بهتری را کسب خواهید کرد و یک به یک از موانع بازی گذر می‌کنید. سبک شوتر بازی بسیار منحصربه‌فرد است و قرار است دینو را در دنیای منحصربه‌فردی که جنگل، آتشفشان، جاده و شهر جزوی از آن هستند، همراهی بکنید. به‌هیچ عنوان قرار نیست که یک بازی پاپ‌کورنی صرف را تجربه کنید و مطمئن باشید که مکانیک عالی بازی، شما را جذب این اثر خواهد کرد.

بازی Jurassic Hopper 2 با هنرمندی تمام توانسته است بازیکنان را تا حد زیادی به‌خود وابسته کند و المان‌هایی دارد که به‌حد زیادی چالش برانگیز هستند. گیم‌پلی بازی در عین سادگی، بسیار چالش‌برانگیز است و حتما باید با تجربه مکرر بتوانید مهارت بالایی در هدایت شخصیت اصلی بازی پیدا کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Jurassic Hopper 2: Crossy Dino World Shooter


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده