نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

تریلر هنگام عرضه بازی Impulsion منتشر شد

کمپانی پلیدیوس تریلر جدیدی را به مناسبت عرضه بازی تیراندازی معمایی Impulsion برای کاربران کامپیوتر منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Impulsion استودیو درایوینگ فورس گیمز که سال گذشته به عنوان نامزد بهترین بازی دانشجویی مراسم The Game Awards انتخاب شده بود، در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفته است. کمپانی پلیدیوس گیمز نیز تریلر جدیدی را به مناسبت عرضه بازی Impulsion منتشر کرده است که اگر این خبر باعث هیجان شما نشده باشد، احتمالا این تریلر شما را هیجان‌زده خواهد کرد.

با اینکه تریلر هنگام عرضه بازی Impulsion کوتاه است و تنها یک دقیقه به طول می‌انجامد، اما با این حال بخش‌های جدیدی از گیم‌پلی این بازی اول شخص تیراندازی معمایی را به نمایش در می‌آورد. برای کسانی که درباره این بازی اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Impulsion وظیفه تغییر فیزیک در هر مرحله به منظور دستیابی به نقطه پایان را به بازیکنان محول می‌کند. این کار در اثری با سبک تیراندازی اول شخص انجام می‌شود که در آن هر اسلحه جنبه متفاوتی از گرانش، سرعت و غیره را تغییر می‌دهد.

ماه گذشته بود که استودیو Driving Force و کمپانی Playdius با انتشار تریلر و تصاویر جدیدی تاریخ انتشار بازی Impulsion را اعلام کردند. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی Impulsion را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده