نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

پوستر IMAX و تصاویر جدیدی از فیلم Ant-Man and The Wasp منتشر شد

مارول استودیو به‌تازگی پوستر IMAX و تصاویر جدیدی از فیلم Ant-Man and The Wasp را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو پوستر IMAX و تصاویر جدیدی از فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) را منتشر کرده است. در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) شاهد معرفی جاینت من بودیم و حال این نسخه از شخصیت انت من قرار است در دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) نیز بازگردد. به همین منظور تمرکز پوستر جدید این فیلم که برای تبلیغ فیلم در سینماهای IMAX منتشر شده، روی جاینت من و شخصیت واسپ است که در خیابان در حال تعقیب و گریز هستند. همچنین پوستر تبلیغ این فیلم در سینماهای دالبی نیز منتشر شده است که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی فیلم هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ۲ پوستر را مشاهده کنید:

Ant-Man and the Wasp IMAX Poster

Ant-Man and The Wasp Dolby Poster

علاوه بر این، شماره جدید مجله امپایر به فیلم Ant-Man and The Wasp اختصاص داده شده است که علاوه بر انتشار تصویر روی جلد این مجله، امپایر دو تصویر جدید از این فیلم را نیز منتشر کرده است که در یک تصویر شاهد حضور شخصیت واسپ و در تصویری دیگر شاهد حضور شخصیت جاینت من هستیم. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Ant-Man and the Wasp

Ant-Man and the Wasp

Ant-Man and the Wasp

پل راد، اوانجلین لیلی، مایکل داگلاس، هانا جان کامن، لارنس فیشبرن، میشل فایفر، مایکل پنیا، تی. آی، دیوید دستمالچیان، رندل پارک، والتون گوگینس، جودی گریر و ابی رایدر فرتسون، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم اول، بوده است و اندرو بارر و گابریل فراری کار نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته‌اند. در بهمن سال گذشته، اولین تریلر فیلم Ant-Man and the Wasp منتشر شد و در ادامه در ماه گذشته، مارول دومین تریلر این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است.

فیلم Ant-Man and the Wasp که فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول خواهد بود، برای اکران در تاریخ ۶ جولای امسال (۱۵ تیر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده