نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۰

تریلر جدید فیلم Ant-Man and The Wasp منتشر شد

همانطور که مارول استودیو وعده داده بود، این استودیوی فیلمسازی جدیدترین و دومین تریلر فیلم Ant-Man and The Wasp را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو همانطور که اخیرا وعده داده بود، امروز جدیدترین و دومین تریلر فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری از این فیلم مورد انتظار تابستان امسال هستیم و علاوه بر نمایش تصاویری از همکاری دو شخصیت انت من و واسپ، شاهد معرفی کامل شخصیت گوست و نمایش توانایی‌های این شخصیت شرور و منفی هستیم که ظاهرا قرار است انت-من و واسپ را به یک چالش جدی بکشد. پس از رکورد شکنی فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) در گیشه، حال طرفداران دنیای سینمایی مارول در انتظار انتشار فیلم Ant-Man and the Wasp در تابستان امسال خواهند بود که اتفاقات این فیلم قرار است پیش از اتفاقات فیلم Infinity War جریان داشته باشد و برای اولین‌بار شاهد حضور شخصیت واسپ در این دنیای سینمایی خواهیم بود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در دومین تریلر دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) شاهد صحنه‌های جدیدی از حضور شخصیت هنک پیم، لوئیس، سانی بچ و بیل فاستر هستیم. علاوه بر این، در بخشی از تریلر به بازگشت شخصیت جنت ون دین در لباس واسپ نیز اشاره می‌شود. ماه بهمن سال گذشته، مارول استودیو اولین تریلر فیلم Ant-Man and The Wasp را منتشر کرده بود. کارگردانی این فیلم بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم اول، بوده است و اندرو بارر و گابریل فراری کار نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته‌اند.

پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ)، لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، جودی گریر در نقش مگی و ابی رایدر فرتسون در نقش کسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای امسال (۱۵ تیر) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده