نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

کارگردان دو قسمت بعدی فیلم Fast and Furious تایید شد

وین دیزل، بازیگر نقش دومینیک تورتو تایید کرد که جاستین لین برای کارگردانی فیلم Fast and Furious 9 و 10 باز خواهد گشت.

اگرچه بازگشت یا عدم بازگشت دواین جانسون در فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین ۹) مشخص نیست؛ اما در حال حاضر می‌دانیم که حداقل دو قسمت دیگر از مجموعه اصلی سریع و خشمگین (Fast and Furious) قرار است تولید و منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان دو قسمت بعدی فیلم Fast and Furious رسما تایید و اعلام شده است. وین دیزل، بازیگر نقش دومینیک تورتو، که در برنامه تودی شبکه NBC حضور داشت، تایید کرد که جاستین لین که پیش از این کارگردانی قسمت سوم، چهارم، پنجم و ششم فیلم Fast and Furious را بر عهده داشته است، برای کارگردانی فیلم Fast and Furious 9 و 10 باز خواهد گشت. آبان سال گذشته نیز دیزل از بازگشت لین خبر داده بود؛ اما ظاهرا لین قرارداد رسمی خود با یونیورسال پیکچرز برای کارگردانی این دو فیلم را امضا کرده است. دیزل در ادامه گفت که فیلم Fast and Furious 9 از نظر مقیاس بسیار بزرگ‌تر از فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) خواهد بود. او گفت:

این فیلم بزرگ‌تر خواهد بود. من تنها با تلفن با جاستین لین که قرار است کارگردانی فیلم Fast and Furious 9 و 10 را بر عهده داشته باشد، تماس گرفتم و صحبت کردم و نمی‌توانم بگویم که او چقدر برای این کار هیجان‌زده است.

justin lin in Fast and Furious

علاوه بر این، دیزل به یکی از مکان‌های جدیدی که اتفاقات فیلم Fast and Furious 9 قرار است در آن جریان داشته باشد، اشاره کرد. او در ادامه گفت:

ما تاکنون به آفریقا نرفته‌ایم و زمان آن فرا رسیده است.

سال گذشته، یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران جدید فیلم Fast and Furious 9 را تایید و اعلام کرد که این فیلم قرار است با یک سال تاخیر اکران شود. این فیلم اکنون برای اکران در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. پیش از این اعلام شد که اسپین آف فیلم Fast and Furious که در حال حاضر نام رسمی ندارد، به کارگردانی دیوید لیچ قرار است در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. در این فیلم قرار است شاهد حضور دواین جانسون در نقش لوک هابز و جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو باشیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده