نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۵

تاریخ انتشار بلوری فیلم Ready Player One اعلام شد

بخش محصولات خانگی شرکت برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Ready Player One را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده) تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی شرکت برادران وارنر اعلام کرد که نسخه دیجیتالی جدیدترین فیلم استیون اسپیلبرگ قرار است در تاریخ ۴ جولای امسال (۱۳ تیر) از طریق تمامی سرویس‌های دیجیتالی منتشر شود و در ادامه نسخه خانگی فیلم Ready Player One که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K Ultra HD می‌شود، در تاریخ ۲۴ جولای (۲ مرداد) عرضه خانگی خواهد شد. علاوه بر این، نسخه خانگی این فیلم دارای محتویات اضافه‌ای از جمله ویدیوهای مراحل ساخت و پشت صحنه فیلم، صحنه‌های حذف شده فیلم و همچنین منابع الهام فیلم از دهه ۸۰ میلادی، خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه بلوری فیلم Ready Player One را مشاهده کنید:

Ready Player One Bluray Box Art

فیلم Ready Player One داستان وید اوون واتس (و آواتار Parzival در دنیای OASIS) با بازی تای شرایدن را روایت می‌کند که به‌دنبال یافتن Easter Egg به‌جا مانده از جیمز هالیدی با بازی مارک رایلنس است. او خالق دنیای واقعیت مجازی OASIS شناخته می‌شود و وید اوون واتس باید سه کلید منحصربه‌فرد در دنیای گسترده OASIS را پیدا کند تا جایزه بزرگ و ثروت عظیم هالیدی را به‌دست بیاورد. واتس در این ماجراجویی با Art3mis با بازی اولیویا کوک، همراه می‌شود و در این راه باید با نولان سورنتو با بازی بن مندلسون و گروه IOI مبارزه کند.

فیلم Ready Player One سی و سومین فیلم استیون اسپیلبرگ در آستانه پنجاهمین سالگرد فعالیتش به‌عنوان کارگردان است که تا به امروز بیش از ۱۳۵.۳ میلیون دلار در بازار آمریکای شمالی و بیش از ۵۷۶.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. تای شرایدن، اولیویا کوک، بن مندلسون، سایمون پگ، هانا جان کامن، لتیشیا رایت، رالف اینسون، تی جی میلر و مارک رایلنس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ready Player One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. زک پن و اریک ایسن نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. کار ساخت موسیقی فیلم Ready Player One نیز بر عهده آلن سیلوستری است. این فیلم اقتباسی از کتابی به همین نام اثر ارنست سلین است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده